Reload 3 in Dongen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ nn
    • Jun 2006
    • 489

dit vind ik echt prachtig !!!

en er bestaan idd LED-washes ... JB systems heeft ze nieuw op de markt (als je voor 15 september koop zijn ze nog in promo)

ze hebben RGB-mixing, ik dacht 4 kanaals: R G B en dimmer (ben ik niet zeker van !!!)

je kan ze master/slave linken, ik vind ze voor deze toepassing mooier dan de PAR's (maar moet je natuurlijk zelf weten)

grtzz DJ nn
    ... the sound of silence...

Comment

• koffertjestechneut
      • Apr 2006
      • 5

gravy

Thanx voor de info...

Comment

• FINCH
        • Nov 2000
        • 34

Kijk, dit soort netjes uitgewerkte constructies maken zo'n forum (extra!) leuk. Om eerlijk te zijn heb ik me rot lopen turen naar de lampen die onder de kubussen zouden moeten zitten... ik zie ze nauwelijks, dus knap weggewerkt!

Mijn complimenten dus! (het discomeubel daargelaten, maar daarover zei je al dat dat niet onder jouw werk viel... jammer, het was vast niet moeilijk geweest daar ook even iets leuks van te maken)
        Groeten Wouter

Comment

• gravy
          • Aug 2006
          • 5

Hartelijk dank voor de complimentjes. Ik zal binnenkort wat foto en video materiaal van reload 1 en 2 verzamelen. Dat waren ook erg mooi lichtplannen met veel simpele en goedkope ideeen om je eigen showtje te pimpen.
          Ik heb ook even moeten zoeken in mijn foto's naar een foto waar de lichtbak op te zien is, maar ik heb er 1 gevonden:

Comment

Working...