Creatief wanneer weinig stroom voorhanden is

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jg-com
    • Sep 2006
    • 3

nee daar zit je fout

ik ken namelijk de enige leverancier in nederland die een LED par of een strobo model heeft met 1 cm LED dit geeft een hoger vermogen en dan 186 LEds.
    dit geeft een led vermogen van 30w

voor dat strobo model ook met 1cm LEDs en dan 213 LEDs dit met een vermogen van 35 w
    Last edited by jg-com; 06-09-06, 17:14.

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

En over welke leverancier of over welk product (merk/type) hebben we het dan?
      exit night into LIGHT

Comment

• DeMennooos
        • Aug 2000
        • 1416

ik ken namelijk de enige leverancier in nederland die een LED par of een strobo model heeft met 1 cm LED dit geeft een hoger vermogen en dan 186 LEds.
        Ik ben wel nieuwsgierig naar de behuizing waar de 186 1cm LEDs in gemonteerd zijn. Helemaal als een PAR64 behuizing met 186 10mm LEDs al aardig vol begint te raken.

Waar is de output mee te vergelijken?
        Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• jg-com
          • Sep 2006
          • 3

par 64

het gaat om een par 64.
          deze zit inderdaat goed vol ja.
          kan echt geen LED meer bij.
          het gaat overiguns over een produkt die die ik alleen maar kan leveren.

Comment

• DeMennooos
            • Aug 2000
            • 1416

LOL. Volgens mij was het gisteravond laat of vanochtend vroeg...
            10mm LEDs is natuurlijk hetzelfde als 1cm LEDs.

In dat geval ben je helaas niet zo heel uniek, ik kan ze ook leveren... En zo weet ik er nog wel een paar....

Het verbruik is trouwens 30W en niet de opbrengst...
            Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• vasco
              • Oct 2003
              • 2567

Originally posted by jg-com
              het gaat overiguns over een produkt die die ik alleen maar kan leveren.
              Nou noem dan eens merk en typen eventueel met website van de fabrikant zodat mensen hier kunnen kijken of het bruikbaar voor ze is anders zal je nooit wat leveren. Ik kan jou zo nog 25 leveranciers opnoemen die ook LED PAR 64's met 1cm/10mm () LED's kunnen leveren van diverse merken. Dus wat maakt het product dat jij levert zo uniek, niet zo geheimzinnig doen want je wordt snel niet serieus meer genomen op deze manier.

De 30 Watt die jij noemt lijkt mij trouwens opgenomen vermogen van jou product.
              Lichtopbrengst geef je met een andere waarde aan, daarnaast kun jij als leverancier natuurlijk hier ook gelijk even de complete specs neerzetten van die PAR toch.

Vind dit trouwens al op het randje komen van commerciƫle uitspraken, zie spelregels forum.
              Last edited by vasco; 07-09-06, 12:37.

Comment

• Watt Xtra
                • Oct 2004
                • 1119

kijk in zn profiel en ...

hier staat alles over zijn leds in.. volgens mij exact dezelfde parren als alle andere die ook hebben.

heb vandaag weer een 4 tal nieuwe ledparren besteld van eurolite.. schijnen de 2de serie te wezen, hebben 6 kanalen dmx, inplaats van 4of 5. wat het verschil is durf ik niet te zeggen.

jullie horen van mij.
                JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5950

Wat hier door JG-com wordt geplaatst gaat ver over het randje....de maniere waarop het wordt aangekondigd is echter zo humoristisch dat ik ook wel eens meer info wil....Zonder de verkooppraat, die mag achterwege blijven.
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• vasco
                    • Oct 2003
                    • 2567

Als ik in die pdf-folder van hem kijk dan zie ik inderdaad echt helemaal niks nieuws dat bij bijvoorbeeld C*nr*d etc. niet is te krijgen. Ben inderdaad wel erg nieuwschierig wat er nu zo uniek is maar denk dat wij niets meer gaan horen van deze vrolijke "verkoper/electrciƫn/netwerkbeheerder/webdesigner/webhoster/alle markten thuis" knaap maar misschien is hij gewoon op vakantie.
                    Last edited by vasco; 18-09-06, 12:34.

Comment

Working...