Ik kan die zwenkspotjes afraden, ze gaan héél snel kapot en wij gebruikten ze zelfs niet eens on-the-road. Ook vind het effect toch niet zo heel mooi, het is allemaal wat schokkerig en wanneer hij wisselt voor de andere kant op te gaan staat hij even stil enzo.
Creatief wanneer weinig stroom voorhanden is
Collapse
X
-
wat gaat er snel aan kapot? behuizing niet stevig, lamp die snel op is?? draai mechaniek laat het afweten? Ik heb er nu een paar opgezocht op het web en kom die dingen al tegen voor nog geen 20 euro per stuk!! Dat niet even snel draaien van de lampen moet op zich geen probleem geven wanneer je er meerdere neerzet, je kunt ze alleen maar aan of uit zetten he? zou misschien meer mogelijkheden geven wanneer je de lamp zou kunnen schakelen en de spot wel laten blijven draaien.
denk dat ik er maar eens een of 2 bestel om te proberen.JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :DComment
-
we hebben ze vroeger ook wel gehad, en eigenlijk geen problemen mee gehad. hou er wel rekening mee dat ze nooit synchroon draaien, zeker omdat er verschil ontstaat tijdens het omkeren van draairichting.
maar zijn best leuke dingen mee te doen. uiteraard kun je ook nog de motortjes apart schakelen als je er een extra stekker aanzet!Comment
-
Zijn best leuke dingen te doen met zwenkspotjes, zolang je er maar genoeg hebt!
2 cirkels boven de dj met in elke cirkel dacht 10/12 zwenkspotjes.
Dan 2 kanalen per cirkel en kan het er best leuk uitzien.
Wij hebben er ook nog nooit echt problemen mee gehad.Comment
-
je maakt het jezelf veel te moeilijk. Pixeltrack van highlite is maar 600euro(als je de juiste korting kan regelen). Al die parretjes en zooi is alleen maar een hoop gekut. als je de pixeltrack op een hoog aantal kanalen zet heb je een complete lichtshow in 1 bak.
En anders gewoon par 56. 300w per stuk. Trap je er zo 12 van op een groepje(wel blijven knipperen.)Comment
-
hmm parren een hoop gekut? parren en een pixeltrack/pixelline zijn totaal 2 verschillende dingen.
Die pixeltrack heeft max 48 kanalen dus ik neem aan dat dat 16 segmenten zijn met afzonderlijke RGB kanalen?
Overigens zijn de ledproducten van showtec wel leuk om net dat tikkeltje extra te brengen bij je show.
Ook iets wat ik ooit al heb gezien zijn witte moonflowers, indien je er zo een aantal ophanght kan je toch mooie effecten bekomen en het kost niet erg veel, natuurlijk is dat niets om de hele show aan te laten staan maar wel om mooie accenten te leggen.Last edited by stekelvarke; 18-07-06, 19:08.exit night into LIGHTComment
-
parren en een pixeltrack/pixelline zijn totaal 2 verschillende dingen.
Pixeltrack en Pixellines zijn nou ook niet echt vergelijkbare productenGreetz,
DeMennooos
Stagehands are the infantry of show businessComment
-
inderdaad, maar ze komen toch al dichter bij elkaar als een par tegenover een ledproduct.exit night into LIGHTComment
-
-
Led
Hee hallo.
Het is inderdaad mogelijk om met LED verlichting te werken.
Er zijn alleen erg veel verschillen met LED verlichting.
Ik denk dat ik daarintegen toch echt wel de oplossing voor alle problemen weet.
edit mod: spelling aangepast, aandacht hiervoor aubLast edited by moderator; 05-09-06, 21:06.Comment
-
Ik gok op de zoveelste Chinese LED par met 100-zoveel of 200-zoveel standaard LEDs....Greetz,
DeMennooos
Stagehands are the infantry of show businessComment
Comment