Sleutelbosch Plugged

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rene.derksen
    • Feb 2004
    • 649

Sleutelbosch Plugged

Afgelopen donderdag was het na een jaar weer zover... Sleutelbosch Plugged. Soort van open podium voor de leerlingen die in contact komen met onze school. En het zijn geen playback acts e.d. maar gewone leuke bandjes die optreden, sommige zelfs die alleen voor Plugged bij elkaar komen.

Hieronder een foto:

Verdere fotos kun je vinden op: www.soundnlight.nl/unplugged.htm

Materiaal:
    Licht:
    4x 4-bars ETC/multipar
    2x botex balkjes met 75 watt lampjes die diende als blinders, wat een verrasend goed effect gaf, naast die ETC's
    3x 3 meter truss
    2x ELC dimmer (waarvan 1x van school eigen)
    1x MA 12/2
    1x ZR 22 rookdoos en ventilator
    2x mushrooms (niet gebruikt)
    18x diverse fresnell's em PC's (vaste lichtinstalatie, top en front)
    1x profielspot (ook vaste instalatie)

En verder de benodigde kabels

Geluid:
    weet ik niet allemaal exact...
    D&B C4 set (1x B2, 2x Sub 2x Top per kant)
    JBL centercluster van school draaide ook nog mee
    Bose delay setje draaide óók mee
    32 kanaals mixer...
    7 zenders (waarvan 6 gebruikt.)
    drummic's etc...

Vragen en vooral (vriendelijk )commentaar kunnen we veel mee aangezien we nog zat kunnen en willen leren

P.S. sommige fotos zijn van beetje slechte kwaliteit door een te lange sluitertijd... helaas maar daarvoor excuus...
    Licht is altijd zwaar.
  • Rieske
    • Aug 2002
    • 544

Waarom liggen de twee floors in het midden zo dicht bij elkaar ? Een beetje spreiding is wel zo handig. Nu heb je d'er eigenlijk weinig aan. Persoonlijk vind ik het geluid voor een schoolvoorstellig nogal erg "overdone"; een C4 set EN een JBL centerkluster EN een Bose systeempje. Voor hoeveel personen was dit geluid berekend ? Op de foto's te zien, schat ik max. 300 man (en vrouw).

En werden de letters "Un" op het het bord "plugged" later op de avond nog feestelijk onthuld ? [8D]
    Life is what you make it

Comment

• rene.derksen
      • Feb 2004
      • 649

Die floortjes... tjah ben niet echt van het geluid, maar er lagen 6 monitors dus ik denk dat dat opzich wel ok was.. En verder: dat doek over die "un" bleef de hele avond zitten[:I] over 2 weken, mag het er weer af.... maargoed dat is organisator werk he[8)]

En over dei C4 set.. draaide lang niet op zijn haardt, en al die andere speakers waren nauwelijks hoorbaar... de set is dan ook meer voor de "hobby": we betalen er niet zo vreselijk veel meer voor dan een ander kleiner setje
      Licht is altijd zwaar.

Comment

• daantje
        • Aug 2004
        • 265

leuk gedaan hoor. maar ik vond de manfrotto's zo dicht bij het uit einde van de truss hangen.

helemaal rechts zie je wat sehnheiser hangen. aparte manier.
        maar eigenlijk niets op te merken alleen dat je rookdoos niet helemaal goed stond
        grtz daniël
        can you feel the light [:)]

Comment

• erik_gj
          • Jan 2004
          • 129

kijk,kijk er zijn nog andere scholen die een fanatieke Techniek ploeg hebben! Mooi om te zien wat jullie er van maken, doel: zoveel mogelijk voor zo weinig mogelijk. Jullie pakken het ook goed aan, leuke show! Dit mag je vast nog wel een keer herhalen Succes met verdere muziekavonden,musicals en opendagen! Ik zal na 15 april ook wat foto's van onze muziek avond posten

greetz erik
          zoveel knoppen het lijkt wel lente!

Comment

• rene.derksen
            • Feb 2004
            • 649

citaat:Geplaatst door daantje

leuk gedaan hoor. maar ik vond de manfrotto's zo dicht bij het uit einde van de truss hangen.

helemaal rechts zie je wat sehnheiser hangen. aparte manier.
            maar eigenlijk niets op te merken alleen dat je rookdoos niet helemaal goed stond
            grtz daniël
            Van die statieven: volgens mij is dat gezichtsbedrog, we hadden weerszijde minstens 30 cm over... en die rookdoos stond perfect hoor uit het zicht en toch effectief... en het lijkt alsof die van de sub kan vallen (subben waren niet aangesloten) maar dat was praktisch onmogelijk...

En van die mic's nog: je moet ze ergens kwijt kunnen als je geen micro-kist hebt

@ eric: 7 april gaan we nog en een keertje alleen dan voor de "un" versie
            Licht is altijd zwaar.

Comment

• NIVA
              • Apr 2004
              • 62

4 zenders ? Volgens mij tel ik er 7, maar er worden er maar 6 gebruikt !
              []
              Verder ziet het er heel erg netjes uit ! [8D]
              If you mess with me, I'll fade you out !!!

Comment

• rene.derksen
                • Feb 2004
                • 649

jij bent van het geluid
                Licht is altijd zwaar.

Comment

• Destiny
                  • Jul 2001
                  • 899

citaat:Geplaatst door René.D
                  7 april gaan we nog en een keertje alleen dan voor de "un" versie
                  Ik wilde net zeggen ja, waarom is dat 'un' er niet afgehaald bij het bord.

Het gaat er wel op vooruit daar in ieder geval, in tegenstelling toen ik het nog deed.

Comment

• rene.derksen
                    • Feb 2004
                    • 649

Ben benieuwd of er nog fotos bestaan van toen. Ik vond het dit jaar al een verbetering ten opzichte van vorig jaar dus. Jopelijk wordt het volgend jaar nóg mooier
                    Licht is altijd zwaar.

Comment

• Destiny
                      • Jul 2001
                      • 899

Er zou wel een film van moeten zijn denk ik...

Comment

• VANEENBERGEN
                        • Sep 2003
                        • 187

@rene

nu maar fff de grandma leren, dan kan je volgend jaar nog beter uitpakken.
                        Joost van Eenbergen
                        ELC lighting

Comment

Working...