Dansfeestje in een kerk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fl@x
    • Oct 2003
    • 194

Dansfeestje in een kerk

foto's op onderstaande link te bekijken!!

Al weer een tijdje geleden een leuke produktie gedaan.

Locatie Broerenkerk te Zwolle. Clubfeestje met drie DJ's (cusco, Will Johnston en Brian S) en Zangeres Zoë Xenia

Materiaal:

Light:

12 x Mac 250
    4 x Claypacky Stagecolor 575
    4 x Martin 918 scan
    8 x martin 218 scan
    18 x fourbar p64
    4 x ACl setje
    12 x Ledtube
    4 x Rainbowpar
    3 x Spookyblue laser
    partij par 64 vloerspots
    Swefog cracker
    Licon 1 lightcommander

Trusscircle 11 meter
    Trusscircle 3 meter

+/- 100 mtr truss

geluid:

4 x KS triaks stack
    4 x KS T4 top
    8 x KS TW 18" sub
    2 x KS CPA2 Dj monitor
    GAE floormonitors
    Pioneer DJM600 + 2 CDJ-1000
    Technics sl1210 limited edition
    Midas Venice zaaltafeltje..

Groeten Sander
    Zo niet, dan toch!!!
  • Dj Nvie
    • Dec 2004
    • 161

ziet er netjes uit !!, maar 1 ding... waarom staan de djm/cdj/technics niet in een meubel/case?
    Hier staat iets, maar het gaat over niets...

Comment

• Rieske
      • Aug 2002
      • 544

Mooie strakke, kleurcombinaties. Het ziet er top en goed verzorgd uit; complimenten ! Ook een mooie combi met de LED tubes.
      En die "gouden" SL 1210's zijn helemaal gaaf. Voor hoeveel personen was deze klus ?

En wat betreft de opmerking van over de cases; sorry hoor, maar waarom gaan sommige beterweters hier altijd zoeken naar iets onzinnings en negatief. Dat is dus hierbij een NRO (Niet Relevante Opmerking) []
      Life is what you make it

Comment

• fl@x
        • Oct 2003
        • 194

citaat:Geplaatst door Rieske

Mooie strakke, kleurcombinaties. Het ziet er top en goed verzorgd uit; complimenten ! Ook een mooie combi met de LED tubes.
        En die "gouden" SL 1210's zijn helemaal gaaf. Voor hoeveel personen was deze klus ?

En wat betreft de opmerking van over de cases; sorry hoor, maar waarom gaan sommige beterweters hier altijd zoeken naar iets onzinnings en negatief. Dat is dus hierbij een NRO (Niet Relevante Opmerking) []
        Het Thema was Red and Raw dus alle bezoekers in het rood. Het leek de organisatie daarom leuk om hele kerk groen te maken als tegenstelling.
        Er waren ongeveer 1000 bezoekers, meer mogen er volgens vergunning niet in die kerk.

Greetz
        Zo niet, dan toch!!!

Comment

• Dropsen
          • Jan 2004
          • 375

Zeer origineel ontwerp! Mijn complimenten!

Hoe doen de stagecolors het samen met de relatief zwakkere macs?

En voegden die 4 918's eigenlijk nog wat zinnigs toe? Ze leken me enigszins overbodig ... niet?

Verder heb je nog een plaatje van de lasers?

En ten slotte ... geen strobs? [:0]
          Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• VERVALLEN

Mega magnifieke opstelling! Zo'n fuif in een kerk moet wel iets hebben zeker? Was de akoestiek goed?
            Echt mega knap gedaan! 'k Ga hier aan de pastoor ook ns vragen of z'n brol buitengooit voor een reuze party

Idd Foto's van de laser genomen? Ben benieuwd voor dat effect van de spooky blue!

Comment

• fl@x
              • Oct 2003
              • 194

citaat:Zeer origineel ontwerp! Mijn complimenten!

Hoe doen de stagecolors het samen met de relatief zwakkere macs?

En voegden die 4 918's eigenlijk nog wat zinnigs toe? Ze leken me enigszins overbodig ... niet?

Verder heb je nog een plaatje van de lasers?

En ten slotte ... geen strobs?
              Tja die stagecolors knallen natuurlijk finaal over die macs heen, maar was blij dat ik ze er bij had

Het was een housefeestje dus die 918's gebruikte ik voor het wat snellere werk. In eerste instantie zouden er nog 12 macs meer in komen te hangen. Maar die waren helaas verhuurd op het laatste moment. Dus vandaar de ietswat gemixte intelli's

Lasers zijn relatief zwak voor dit soort evenementen maar voegen wel iets extra's toe. Zal kijken of ik daar nog pics van heb.

Strobo's zijn op aandringen van de organisatie niet gebruikt, die vinden het namelijk helemaal niets aan.

Akoestiek is altijd een drama in een kerk maar d.m.v. 2 vierkants opstellingen hebben we veel nare galmtoestanden uit de wereld geholpen. Met andere woorden het geluid was prima.

Greetz

Zo niet, dan toch!!!

Comment

• rene.derksen
                • Feb 2004
                • 649

Zeer mooi! Ik weet niet, maar een feest in een groter kerk heeft altijd wel iets speciaals! En meestal wordt er wel iets leuks gedaan met het licht, zoals hier. Maar 1 vraagje:wat moet ik verstaan onder rainbowparren?
                Licht is altijd zwaar.

Comment

• fl@x
                  • Oct 2003
                  • 194

citaat:Maar 1 vraagje:wat moet ik verstaan onder rainbowparren?
                  Super goedkope showtec dingen, Par behuizing met drie lampen RGB en ingebouwde dimmers. Kan je dus mooi kleuren mixen. DMX aangestuurd, drie kanalen geloof ik.

Greetz
                  Zo niet, dan toch!!!

Comment

Working...