Dansfeest in Kerk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fl@x
    • Oct 2003
    • 194

citaat:Geplaatst door Showtechniek

Wat zie ik nu voor vreemds aan die "4-barren"..
    Zo'n dun "buisje" met een "lasdoos"?
    Nou nee niet echt. Het is wel een dunne buis, maar zit gewoon een harting multi op hoor. Dit zijn nog 4-bars van 15 jaar terug. We hadden die week zoveel projecten dat ik de oude parren uit het stof moest halen. En dan te weten dat we zo'n beetje 70 fourbarren hebben.
    Eenmaal in de lucht ziet het er wel oké uit..
    Zo niet, dan toch!!!

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

citaat:Geplaatst door René_Master

Heel Leuk truss ontwerp alleen 1 puntje van kritiek, misschien dat je de volgende keer beter een T stuk kunt nemen i.p.v. zo'n Tstuk+down. Maar het zal wel zo zijn geweest dat die op waren... denk Verder heel netjes!

KIJK eens naar een foto.....als je dan iets te vragen hebt, vraag het dan!
      Jij trekt direct een conclusie...en ik mag wel zeggen een hele foute!

Aan die 3-weg hoek hangt namelijk nog een movinghead te wapperen...
      Dus dat in jouw ogen loze deel heeft wel degelijk een functie[:X]

Comment

• Jasper-Lichtbron
        • Jun 2001
        • 2155

citaat:Geplaatst door DjFlo

Jb Systems en JB-lighting is niet hetzelfde merk he...

groeten

floris
        Excuses jullie hebben gelijk, gelukkig hebben ze niet ook nog tafels die bijna hetzelfde heten Maar die backup Pearl is dus niet gebruikt? Tevreden over het eindresultaat?

Comment

• fl@x
          • Oct 2003
          • 194

citaat:Geplaatst door (iCe)

citaat:Geplaatst door DjFlo

Jb Systems en JB-lighting is niet hetzelfde merk he...

groeten

floris
          Excuses jullie hebben gelijk, gelukkig hebben ze niet ook nog tafels die bijna hetzelfde heten Maar die backup Pearl is dus niet gebruikt? Tevreden over het eindresultaat?
          Nee die Pearl is niet gebruikt, ik wilde persé weten hoe dit tafeltje zich ging houden.

Ik ben zeker wel tevreden over het eindresultaat. Die tafel kan zeker niet tippen aan een Pearl qua programeer snelheid en bediening. Maar er zitten een aantal leuke truukjes op. Effect-generator voor kleuren en shutter shapes is wel makkelijk te gebruiken. De movement generator is wel zeer beperkt en kost veel handelingen om een leuke move te maken. Wat wel zeer fijn is je visueel kleuren en gobo's kan kiezen vanuit je scherm of cues. Bij een Pearl moet je het op witte gaffa kalken of op je rollerpage. Kortom voor het geld is het een leuke aanwinst. Max 32 fixtures en 96 dimmerchannels.
          Zo niet, dan toch!!!

Comment

• Tiemen
            • Dec 2001
            • 944

Zitten die 2 cirkels "ingehaakt" in die horizontale truss? Lekker... En als je dat naar boven draaide bleef dat boeltje stabiel staan? Want uiteindelijk zit je met een last die toch een paar meter boven je carré uitsteekt. Zal geen klein moment zijn dat op je _ 2 _ scaffkoppelingen per kant komt...

Comment

• fl@x
              • Oct 2003
              • 194

citaat:Geplaatst door Tiemen

Zitten die 2 cirkels "ingehaakt" in die horizontale truss? Lekker... En als je dat naar boven draaide bleef dat boeltje stabiel staan? Want uiteindelijk zit je met een last die toch een paar meter boven je carré uitsteekt. Zal geen klein moment zijn dat op je _ 2 _ scaffkoppelingen per kant komt...
              Nee die truss is bevestigd met scaffs aan de binnenste pijp van die horizontale ligger. Ik kan je verzekeren dat "boeltje" zo vast stond als een huis. Anders zou ik er geen ClayPacky's ingehangen hebben...

Greetz
              Zo niet, dan toch!!!

Comment

• AJB
                • Jul 2003
                • 2289

14 jaar, niet bijster intelligent, tegen over de 30 (vriendelijke schatting) en ervaren techneut. Conclusie; jongetje van 14 moet eerst kijken, dan denken, dan verhaaltje eerst thuis opschrijven, en dan vervolgens NIET plaatsen...

Mister Langekamp; mijn complimenten weer eens Vond je show bij Venice laatst ook zeer subtiel trouwens Keep going dude, en bel me nog ff als je die cursus GrandMA wilt ! Over een tijdje opstart Kameleon in Fulco theater met die tafel, dus er zijn mogelijkheden... (en zat wappertjes)

groet'n Arvid
                If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                ------------------------------------------------
                Arvid Buit
                Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Daan Hoffmans
                  • Aug 2000
                  • 1225

Ziet er heel keurig uit... Kan er weinig anders over zeggen...
                  <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• Barthezz80
                    • Aug 2004
                    • 365

is er nog wel wat glas in lood in blijven zitten met die 4x KS T10 triaks stack??[]
                    ziet er mooi uit!
                    Bart

Comment

• rinus bakker
                      • Mar 2002
                      • 5429

Hallo Sander,

Heel Fraai,
                      als er ooit een "productie truss design award" komt, sta je wat mij betreft bij de genomineerden!

citaat:Geplaatst door fl@x

De twee bogen liggen eigenlijk boven op het rechthoekige grid. De scaffs houden het geheel alleen maar op zijn plaats. De boog die er over dwars op staat is ook met scaffs bevestigd en houdt de boog rechtop.
                      Alleen wringt hier dus de schoen. Ik zie scaff-clams die de hele boogsectie fixeren op het grid, en dat is ook nodig want het is in principe een onstabiele situatie.
                      Maar is zie niets ter plaatse van aansluiting van grid en de halve bogen die er dwars op staan.
                      Daar lijkt het alsof de eindstijlen van de truss rusten op de bovenste binnen-randstaaf van het gridtruss-deel.
                      En da's niet helmaal kosjer zeg maar...
                      Wat je ook in een systeem als dit stopt zijn de spatkrachten waarmee de boog zich uit wil vlakken en dus het grid naar buiten wil drukken.
                      Heb je daar eigenlijk nog naar gekeken.
                      De gewichten waren in verhouding zeer gering dus het zal niet veel 'uitbuiging' geweest zijn, maar dat komt in de toekomst dan wel een keer? Je had in elk geval deels kunnen opvangen door middenover vanuit de L-stukken een staalkabel te spannen...
                      Wat was de grootte van het rechthoekige grid.
                      Ik schat 8x14m? Klopt dat?
                      Maar als met al: [:X] [)] MOOI!
                      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• fl@x
                        • Oct 2003
                        • 194

citaat:Wat was de grootte van het rechthoekige grid.
                        Ik schat 8x14m? Klopt dat?
                        @ Rinus,

Het grid was zonder de multi-corners 9 x 10 meter.

citaat:is er nog wel wat glas in lood in blijven zitten met die 4x KS T10 triaks stack??
                        ziet er mooi uit!
                        Haha, tja zo'n setje beukt wel aardig ja. Alleen de kleine fout gemaakt om hem op de grond te zetten. Die set is namelijk niet al te hoog, dus als gevolg dat geluid moeilijk door de massa heen komt.
                        Zo niet, dan toch!!!

Comment

• rinus bakker
                          • Mar 2002
                          • 5429

citaat:Geplaatst door fl@x
                          Het grid was zonder de multi-corners 9 x 10 meter.
                          Dus over de grootste lengte - inclusief 2 x hoekstuk (a 50cm) en 1 x T-stuk (a 71cm) = 1171cm buitenmaat?
                          een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• moderator
                            Moderator
                            • Apr 2001
                            • 5946

Onderwerp opgeschoond, dat wil zeggen: alle kleuter reacties van ene rene verwijderd....ff dimmen maat![}]

Rene zelf heeft ook wat aangepast, zijn we weer rond!
                            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• volgspot
                              • Mar 2002
                              • 29

ook erg mooie truss, vooral voor in een kerk daar is het meestal zo saai. je hebt goede schilderijen opgehangen

Comment

• erik_gj
                                • Jan 2004
                                • 129

Ik had even een vraagje naar aanleiding van je apparatuurlijstje. Wat is nu precies een oil cracker? Gewoon een hazer of is het net weer iets anders dan een hazer?

Greetz Erik
                                zoveel knoppen het lijkt wel lente!

Comment

Working...