Dansfeest in Kerk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fl@x
    • Oct 2003
    • 194

Dansfeest in Kerk

Vorige week een leuke lichtklus gedaan in een grote Kerk t.b.v een dansfeest.

Materialen:

4 x Claypacky stagezoom 1200
    4 x Claypacky stagecolor 575
    12 x Mac 250
    8 x Pro 218 scanner
    6 x MA 12 kringen dimpack
    12 x fourbar Par64
    12 x fourbar Par56
    4 x source four 4-bar
    4 x Selecon freschnell
    16 x Par64 vloerspot
    1 x swefog oilcracker
    1 x Pro 2000 smokemachine

Lichtsturing: JB-lighting Licon 1

Truss circle 11 meter
    Truss circle 3 meter
    120 meter Prolyte 30V truss.

Ook nog een lijstje geluid voor de liefhebbers.

4 x KS T10 triaks stack
    2 x KS T3 topkast t.b.v delay.
    2 Radian 12" vloormonitors t.b.v Percussie
    2 x KS CPA2 t.b.v DJ monitor
    Pioneer DJM-600
    2 x Pioneer CDJ-1000 cd-player
    2 x Technics Sl-1200

Een paar impressies:

Groeten Sander

Zo niet, dan toch!!!
  • djbirdie
    • Oct 2002
    • 509

Ziet er heel gaaf uit! Mijn complimenten!
    Ik hoop niet dat er de volgende ochtend een kerkdienst was? [:P]
    grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• fl@x
      • Oct 2003
      • 194

Haha, nee. Deze kerk wordt uitsluitend voor dit soort doeleinden gebruikt. Dus geen boze dominees de volgende dag...

Groeten Sander
      Zo niet, dan toch!!!

Comment

• Pieter Huijgen
        • Sep 2003
        • 766

Ziet er erg creatief uit.
        Wat ik me wel afvraag is welke krachten er op de scaff koppelingen komen door zo'n constructie toe te passen. Hebben jullie daar berekeningen van gemaakt?
        Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• DJEM
          • Jul 2004
          • 254

Netjes. Zelfs hoe je de truss die "opelkaar" liggen. Deze zijn correct vastgemaakt in plaats van een spanband. Creatief gevonden met die stukken circel truss.
          Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• Overdrive
            • Feb 2002
            • 717

Zo ziet er gelikt uit. Mooie spullen, mooi plaatje

Alleen geen towers, veel lifters gebruikt??

Was het een beetje te doen met geluid in dat kerkje? Zeker 1 groot drama []

Comment

• fl@x
              • Oct 2003
              • 194

Nou laat ik eerlijk zijn dat ik daar geen berekeningen voor gemaakt heb. Maar over welke koppelingen heb jij je twijfels?

De twee bogen liggen eigenlijk boven op het rechthoekige grid. De scaffs houden het geheel alleen maar op zijn plaats. De boog die er over dwars op staat is ook met scaffs bevestigd en houdt de boog rechtop.

citaat:Alleen geen towers, veel lifters gebruikt??

Was het een beetje te doen met geluid in dat kerkje? Zeker 1 groot drama
              De hele handel met 6 Genie sl-25 superliften de lucht in.

Qua geluid viel het me reuze mee, we hadden de stacks in een vierkant naar binnen gericht. Zo was er op de dansvloer een goede sound. De extra delaystack voorkwam een bende galm achter in de kerk. Alleen een beetje last van lage tonen die een beetje ongedefineerd rond blijven knallen.

Groeten Sander

Zo niet, dan toch!!!

Comment

• MC Party
                • Sep 2003
                • 481

Ziet er top uit Sander,
                Hoeveel bezoekers waren er +/-
                Ging het AD "huissysteem" niet hard genoeg dat deze niet gebruikt werd?
                Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• DJ.T
                  • Nov 2002
                  • 1502

Is die freeflout van de rechter SL nou lek of zit er zelfs helemaal geen onder?
                  We're ready to party, are you?

Comment

• Niek...
                    • Nov 2001
                    • 1094

citaat:Geplaatst door fl@x
                    Truss circle 3 meter
                    Vreemd; toen ik afgelopen juni een truss circle wilde huren hadden jullie die niet...[?]

BTW: Hoe bevalt die Licon-1?
                    <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• fl@x
                      • Oct 2003
                      • 194

citaat:Vreemd; toen ik afgelopen juni een truss circle wilde huren hadden jullie die niet...
                      Hee die Niek, nee klopt deze cirkel is van Ron (profac) Dus als je de volgende keer weer één wilt huren dan is dat wel mogelijk. Maar logistiek niet altijd makkelijk. De Licon bevalt aardig goed. Moet zeggen dat ik meer een Avolites man ben. Voor het geld is het een hele leuke tafel.

citaat:Hoeveel bezoekers waren er +/-
                      Ging het AD "huissysteem" niet hard genoeg dat deze niet gebruikt werd?
                      Hee Martin, deze kerk heeft geen huissysteem hoor? Dat is de Proosdij.

Bezoekersaantal +/- 2000 denk ik.
                      Zo niet, dan toch!!!

Comment

• Jasper-Lichtbron
                        • Jun 2001
                        • 2155

Is dit dat beruchte feest in Maastricht? Heb daar wel eens intro-verhalen over gehoord tenminste... Erg gave constructie zo, waarom heeft iedereen tegenwoordig van die aparte stukken truss behalve ik

Is zo'n Licon nu een beetje fatsoenlijk? Want het is en blijft JB-Systems, zou met zo'n appartuurlijst toch eerder een merk tafeltje verwachten.

Comment

• DjFlo
                          • Jun 2003
                          • 332

citaat:Geplaatst door (iCe)

Is dit dat beruchte feest in Maastricht? Heb daar wel eens intro-verhalen over gehoord tenminste... Erg gave constructie zo, waarom heeft iedereen tegenwoordig van die aparte stukken truss behalve ik

Is zo'n Licon nu een beetje fatsoenlijk? Want het is en blijft JB-Systems, zou met zo'n appartuurlijst toch eerder een merk tafeltje verwachten.
                          Jb Systems en JB-lighting is niet hetzelfde merk he...

groeten

floris

Comment

• fl@x
                            • Oct 2003
                            • 194

citaat:Geplaatst door (iCe)

@ Ice. Nee dit feest was in zwolle, hebben ze ook een kerk ontheiligt voor feesten enz..

Tja die Licon is zoals ik al zei een leuke tafel voor het geld. We hebben ook wel Avolites in de verhuur maar ik wilde dit tafeltje eens testen met een grote hoeveelheid intelli en Dimmers erachter.
                            Moet eerlijk zeggen dat het me niet tegenvalt. Ik had trouwens wel een Pearl 2000 voor spare bij me
                            JB-lighting is niet JB-systems hoor. Deze tafel kost ook nog +/- 6500 euries.
                            Zo niet, dan toch!!!

Comment

• Rudy Vorstenbosch
                              • Jun 2001
                              • 1429

Wat zie ik nu voor vreemds aan die "4-barren"..
                              Zo'n dun "buisje" met een "lasdoos"?

Comment

Working...