RSS feed

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • admin
    Administrator
    • Aug 2000
    • 1009

RSS feed

RSS feed beschikbaar en uitgebreid/verbeterd.

Lees er hier alles over (FAQ):
    faq.php?faq=vb_board_usage#faq_vb_rss_syndication

Aanbevolen RSS reader:
    Feedreader - Totally Free RSS / ATOM Newsreader / Aggregator

Uitleg over RSS feeds in het algemeen:
    Wat is RSS?
    Last edited by admin; 28-08-06, 19:46.
    Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.
  • 4uss
    • Aug 2005
    • 578

Ik heb de RSS feed ingevoegd in Google's aangepaste startpagina. Het werkt wel, ware het niet dat er geen "J&H" staat, maar "J&H"... dat is wel een beetje jammer. Verder een optie die ik dus elke keer als ik mijn internet-browser start ga gebruiken.

Comment

• BlueConfig
      • Aug 2005
      • 138

Die rss feed is echt wel leuk maar op dit forum wordt veel te veel gepost en jammer maar nie alles ligt in mijn interesse gebied . Maar is het mogelijk om bv een bepaald deelforum (bv ** LICHT **) in rss te krijgen?

maar zie wel toekomst in dit. Had er nog nooit van gehoord maar vindt het mega interessant. thums up voor de mensen die dit mogelijk maakten.
      Greets,
      BLue CoNFiG

Comment

• admin
        Administrator
        • Aug 2000
        • 1009

Originally posted by 4uss
        Ik heb de RSS feed ingevoegd in Google's aangepaste startpagina. Het werkt wel, ware het niet dat er geen "J&H" staat, maar "J&H"... dat is wel een beetje jammer. Verder een optie die ik dus elke keer als ik mijn internet-browser start ga gebruiken.
        Opgelost. Het kan zijn dat je feed eerst weg moet mikken en weer opnieuw moet kopieeren in je reader of personal homepage.

Comment

• admin
          Administrator
          • Aug 2000
          • 1009

Originally posted by BlueConfig
          .. Maar is het mogelijk om bv een bepaald deelforum (bv ** LICHT **) in rss te krijgen?
          Ja dat kan vanaf nu. Je moet een extra URL parameter meegeven met de feed. Lees er alles over op: faq.php?faq=vb_board_usage#faq_vb_rss_syndication

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

Werkt dit nu op nieuwe topics ipv nieuwe berichten? Want een RSS feed op nieuwe reacties zou wel handiger zijn, aangezien je dan kunt bijhouden welke onderwerpen weer aangevuld zijn door anderen. Wat het laatste topic was dat werd geopend kan me dan weer wat minder schelen.

Enige mogelijkheid om dat te configureren / aan te passen?

(net even gecontroleerd, met deze reactie verschijnt dit topic niet bovenaan in de feed... werkt dus niet op reactie-basis)

Comment

• BlueConfig
              • Aug 2005
              • 138

hey thx voor de info. meteen aan het uittesten
              Greets,
              BLue CoNFiG

Comment

• 4uss
                • Aug 2005
                • 578

Het is zeker niet mogelijk om in de RSS feeds alleen onderwerpen te zien waarin je zelf al eens hebt gereageerd?... ik zie ook het probleem met inloggen e.d., maar omdat er toch al een cookie op de PC staat lijkt het me wel mogelijk... Maar ik vrees dat ik nu toch wat te veel vraag...

Comment

• admin
                  Administrator
                  • Aug 2000
                  • 1009

Nee, helaas. Dit is niet mogelijk op het moment. Het enige wat je kunt doen is de feed beperken tot de fora waarin je interesse hebt. Meer zit er op dit moment niet in.

Zie ook: faq.php?faq=vb_board_usage#faq_vb_rss_syndication

Comment

Working...