Inloggen gaat heel slecht.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1696

    Inloggen gaat heel slecht.

    Sinds korte tijd kan ik maar moeizaam inloggen. Ook als het wel lukt en ik het vinkje aanzet, weet de pc het de volgende keer niet meer.
    Als ik op inloggen druk, krijg ik het inlogscherm dat leeg is. Bij het intoetsen van de eerste letter van de username, weet de pc het weer. klik ik dan op de usernaam, dan komen de wachtwoord bolletjes. vervolgens krijg ik een vrijwel krijg ik een scherm met
    Doorsturen...

    Je bent nu ingelogd, $bbuserinfo[username].

    Als alles dan uiteindelijk werkt, staat er wel dat ik ingelogd ben als SPEAKERTECH.

    wat zou er aan de hand kunnen zijn?
    Ik gebruik W7 met de nieuwste Firefox
    Cookies staan aan.


    Wat gaat er mis

    Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı
  • Hitvision
    • Jun 2003
    • 389

    #2
    Heb het zelfde probleem gehad. Echter in W7 en IE9 ip van FF. Was simpel opgelost door alle cookies en internetgeschiedenis te verwijderen. (Zul je wel overald opnieuw je ww in moeten geven). In mijn geval was dit de oplossing maar ik vermoed dat je dit al geprobeerd hebt? Werkt wellicht ook voor Firefox?

    Groetjes Christian.
    Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!

    Comment

    • admin
      Administrator
      • Aug 2000
      • 1009

      #3
      Beste Speakertech,

      Ik heb zojuist een 'patch' gedraaid over de forum software. Ik hoop dat het nu verholpen is.
      Ik zelf kan het helaas niet reproduceren.

      '$bbuserinfo[username]' moet ook opgelost zijn en vervangen zijn door je login naam.

      BTW - zijn er hier forum deelnemers die veel ervaring hebben met vBulletin forumsoftware en zin hebben om zo af en toe eens wat mee te helpen?
      Last edited by admin; 22-11-11, 11:48.
      Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

      Comment

      • speakertech
        • Jan 2008
        • 1696

        #4
        Het werkt hier weer, dus maar weer eens een tijdje proberen.

        Speakertech
        Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
        ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

        Comment

        • AJB
          • Jul 2003
          • 2289

          #5
          Mac kopen...dan is je probleem opgelost (net als vele andere problemen overigens...)
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

          Comment

          • Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

            #6
            LOL -
            lekker op safari door de web-jungle.

            Comment

            • dj-inkognito
              • Jun 2011
              • 416

              #7
              Originally posted by admin
              Beste ,

              BTW - zijn er hier forum deelnemers die veel ervaring hebben met vBulletin forumsoftware en zin hebben om zo af en toe eens wat mee te helpen?

              meehelpen in welke zin?
              Rick.
              "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

              Comment

              • admin
                Administrator
                • Aug 2000
                • 1009

                #8
                Originally posted by dj-inkognito
                meehelpen in welke zin?
                Een van de dingen waar we hulp bij zouden kunnen gebruiken is de look-and-feel /skinning van het forum.

                Verder is het opsporen van nog niet vertaalde onderdelen en vertaling een mogelijkheid om bij te dragen.

                Sijbe.
                Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

                Comment

                Working...