topic niet te openen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • J.C. Sound & Light
    • Aug 2010
    • 12

    topic niet te openen

    Ik heb een topic aangemaakt, maar kanhem nu niet meer openen:



    Ik heb er volgens de melding geen rechten voor, als ik het topic opzoek staat erbij dat hij is verplaatst, maar niet waar naar toe.

    Doe ik iets fout of gaat er wellicht iets mis?

    Ook geen bericht gekregen waar hij heen verplaatst is, wellicht vergeten of is dat niet de werkwijze van het forum?
    Last edited by J.C. Sound & Light; 15-10-11, 23:30.
    Account niet meer actief.
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

    #2
    lijkt als een topic dat de prullenbak, digihalla, of koelkast in is gegaan.

    Comment

    • J.C. Sound & Light
      • Aug 2010
      • 12

      #3
      Ok, kan je ook zien waarom? IS het niet tegestaan om te vragen wie een bepaald product verhuurd? Ik was al eerder een topic met een soort gelijke vraag dus het leek alsof het wel was toegestaan.
      Account niet meer actief.

      Comment

      • Ericsamandj
        • Jul 2010
        • 414

        #4
        De mods kunnen dat wel.

        Comment

        • Mathijs
          Moderator
          • Aug 2002
          • 1353

          #5
          Je topic is verwijderd omdat je op zoek bent naar licht apparatuur.
          Handel is niet toegestaan op dit forum. Graag hier andere wegen voor bewandelen.

          Comment

          • laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

            #6
            Er is hier een policy voor op dit forum J.C. Al wat mag en niet mag kun je daar gewoon zelf in vinden.
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

            Comment

            • J.C. Sound & Light
              • Aug 2010
              • 12

              #7
              Mijn vraag was niet heel anders van aard dan dit topic en deze mocht wel, dus vandaar :



              @ laserguy, ik heb gezocht naar die policy, maar kon hem niet vinden, heb je misschien een linkje?
              Account niet meer actief.

              Comment

              • laserguy
                • Jun 2003
                • 2755

                #8
                Beter je best doen J.C.! Op een paar seconden en kliks te vinden:



                (2e bericht)
                Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

                Comment

                • J.C. Sound & Light
                  • Aug 2010
                  • 12

                  #9
                  Sorry ik zie het nog steeds niet alleen een gedeeltelijk lege pagina

                  edit: bijlage toevoegen gaat geloof ik niet.

                  Ik zie dus alleen dit:

                  NIEUW FORUM, WAAROM ? Naar aanleiding van een (behoorlijk serieuze) crash hebben we ons forum opnieuw moeten opbouwen.
                  We hebben er meteen voor gekozen de forumsoftware te upgraden naar de laatste versie.
                  Ook hebben we er voor gekozen het standaard lay-out mee te installeren.

                  Oproep: heeft iemand toevallig... http://www.licht-geluid.nl/forum/ove...g-4-1-6-a.html (Oproep : Vbulletin vertaling 4.1.6)


                  Maar het is duidelijk, ik wist niet dat het niet mocht, mijn excuses.
                  Last edited by J.C. Sound & Light; 16-10-11, 17:52.
                  Account niet meer actief.

                  Comment

                  • moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5950

                    #10
                    In je bericht geef je zelf al aan:
                    Geen idee of het toegestaan, anders moet het bericht maar verwijderd worden.
                    Wanneer er dan gehandeld wordt heeft het geen zin om over de moderating een onderwerp aan te maken. Het bericht wordt niet in de prullenbak gegooid maar verplaatst naar een forumgedeelte waar deelnemers het niet kunnen lezen, het moderating team wel.
                    Zo voorkomen we dat berichten die achteraf gezien wel een plakje verdienen definitief verloren gaan.

                    Wanneer je een vraag hebt over het ingrijpen door het moderating team dan doe je dat nog steeds via de mail.

                    Onderwerp afgesloten, want: mag duidelijk zijn hoe het werkt!
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                    Comment

                    Working...