zoekfunctie 2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ewald
    • Aug 2000
    • 93

zoekfunctie 2

Ik weet dat de functie blijft zoals het is door de server minder te belasten. Het wordt/ blijft moeilijk te achter halen of er al een onderwerp over iets is geweest.

Is het misschien daarom mogelijk dat we bij jullie om de zoveel tijd een file (Excel!!) kunnen downloaden met een lijst van alle 2295 onderwerpen?? Of een deel van de onderwerpen, die van vorig jaar waren of die al afgesloten zijn.
    Zodat we precies achter kunnen komen wat er allamaal al gevraagd is of aanbod is geweest.

Dit heb ik al een keer gevraagd op forum http://www.licht-geluid.nl/forum/top...?TOPIC_ID=4037.
    Maar kreeg maar enkele reacties. Vandaar hier opnieuw.

Ik hoop dat dit mogelijk is. Of weet iemand een beter idee??

• -Aart-
    • Jul 2001
    • 801

Is het niet een id om een E-mail zoekfunctie te maken ?
    Je stelt je vraag aan de server (B.V. martin AND 812) en als de server er rustig de tijd voor heeft gehad om ff alles te doorzoeken stuurt hij je een E-mail met alle resultaten.
    Het zou helemaal mooi zijn als hij dan ook gelijk erbij zet hoe vaak de gevraagde woorden voorkwamen in de onderwerpen op de lijst, en of ze in de eerste post staan. dat maakt het gemakkelijk om een goede keus te maken uit de linkjes.
    Van mij mag zoiets best even een paar uur duren, dat duurt het immers ook als je een vraag op het forum stelt...
    Last edited by -Aart-; 07-05-06, 12:08.

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Op de eerste plaats mijn excuses!

Had hierover al wel contact gehad met de admin, maar niet meer gereageerd. Niet zo netjes, maar bedankt voor de reminder.

Het antwoord is denk ik ook niet wat je graag hoort.
      Een lijst met alle forum topics is niet in een makkelijke te downen bestand ter beschikking te stellen.

Veel vragen die leiden tot een UTFS antwoord zijn vragen die we eigenlijk een keer moeten opnemen in een FAQ.

Lijkt mij best leuk om daar met een paar mensen eens serieus in te duiken.
      (aanmeldingen mogen naar mijn mailadres!)

Eerder heb ik al opgeroepen om de naamgeving van het onderwerp zodanig te doen dat het ook echt de lading dekt.

dus niet: Hoera
      maar: Hoera NICKNAME heeft zijn rijbewijs

Moderator J&H Licht en Geluid Fora
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Remco vd Werff
        • Apr 2001
        • 753

Zoals ik al eerder gezegt heb, vind ik dit zeker geen slecht plan!

Maar of dit mogelijk is, enz...........??????????

We horen het wel, maar het zou het zoeken in ieder geval een stuk makkelijker maken. Wel moet iedereen nog steeds zijn topics een passende naam geven, anders blijft het moeilijk en veel werk dat zoeken.

tja net telaat....

Groeten, Remco
        Groeten, Remco

Comment

• Techieguy
          • Dec 2001
          • 227

Ondertussen krijg ik bij de search gewoon nooit resultaten...

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

Geef hiert maar aan dan wat je zoekt, dan zoek ik ff met je mee.

Bleek bij compressors oom heel goed te werken....

Ralph,
            Sounddesigner

Comment

• Techieguy
              • Dec 2001
              • 227

ja ik ben er nou ook achter dat je op enkele woorden moet klikken... sorry maar ik ben nou niet echt een computer newbie, maar echt duidelijk is ie niet...

Comment

Working...