Onnodig quote gebruiken

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Originally posted by 4uss
    Oorspronkelijk geplaatst door @lex
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door moderator
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door djspeakertje
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door dj-wojcik
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door djspeakertje
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door dj-wojcik
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door nls-nls
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door vasco
    Het valt mij op dat steeds meer mensen op de knop quote klikken waarbij ze dan de hele tekst laten staan. Er vervolgens op (een deel ervan) gaan reageren. Deze reactie komt onder de originele tekst te staan waardoor je eerst door twee lappen (dezelfde) tekst moet voordat je verder kunt lezen. Ik vind het er persoonlijk niet overzichtelijker op worden.

Als voorbeeld een link naar zo een quote, niet om iemand (in dit geval speakertech) voor de schenen te trappen want er zijn vele die het doen.

* Kunnen we niet meer gewoon op de knop reageren klikken omdat de tekst waarop je reageert er al direct boven staat?
    * Kunnen we indien je met een quote op een deel uit een tekst wilt reageren niet alleen dat stukje tekst in de quote opnemen?

Ik kan mij een complete quote voorstellen als er (veel) meer berichten tussen de tekst en je reactie staat maar niet zoals in bovenstaand voorbeeld.
    Okee, we zullen het proberen
    lol,

jij durft wel Niels
    Ik ook

Maar dit is wel een goede, ik probeer zelf ook zoveel mogelijk "makkelijk" te quoten, zonder dat je meteen hele lappen tekst door moet. Verder zou ik hier persoonlijk een slotje op gooien voordat er ongeveer tienduizend quotes staan die allemaal nergens op slaan...

Daan
    Stel, er zijn een paar post tussen gekomen, en ik zou op deze wijze een heel stuk tekst weg laten. Is dat dan wel de juiste manier?

want hoe vaak komt het niet voor, dan door onjuist quote, de hele context van de zin weg is?
    @DJ Wojcik: Zo bedoelt Vasco het volgens mij? Nouja, dit is hoe ik in quotes knip, en tegelijkertijd antwoord geef op je vraag

Daan
    Helemaal eens met betoog van Vasco,

Doorgaans probeer ik zo'n nodeloze quote te verwijderen/aan te passen met als reden: nodelooskwooten, maar de verantwoording van die hele lappen tekst ligt uiteraard primair bij de persoon die de quote plaatst!
    Als ik zeker weet dat ik direct reageer op het direct hier bovenstaande, dan quote ik niet. Reageer ik op iets van eerder, dan delete ik de aspecten van de quote waarop ik niet. Soms knip en plak ik van diverse mensen diverse quotes (of delen daarvan) binnen een reactie.

@lexHet nadeel is alleen dat niet iedereen even goed weet hoe je een deelquote moet maken, zonder dat ze de code slopen...

ik bedoel maar..

Comment

Working...