<< Nieuwe forum versie >>

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • admin
    Administrator
    • Aug 2000
    • 1009

<< Nieuwe forum versie >>

[FONT=Verdana]Nieuwe forum versie[/FONT]

[FONT=Verdana]Door de aanhoudende problemen hebben we besloten de meest recente versie van onze forum software te installeren. [/FONT]

[FONT=Verdana]Dit komt met nog wat ongemakken, zoals gebroken plaatjes en nieuwe (nog niet bekeken) functies en opties.[/FONT]

[FONT=Verdana]Eveneens van de gelegenheid gebruik gemaakt een Nederlands taalpakket mee te installeren. Het kan zijn dat dit laatste niet de hele lading dekt.[/FONT]

Om de kosten die het forum mee zich meebrengt wat te drukken zijn er ook voorzichtige stapjes gemaakt met Google ad's
    Last edited by admin; 21-06-09, 09:13.
    Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

als de ad's zo blijven zie ik er geen graten in want ze zijn niet alom aanwezig!
    voor de rest hoop ik voor iedereen dat hiermee het probleem opgelost is!
    alvast een thumbs up van mijnentwege
    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

Beste forumbeheerders,

die Google Ad's storen mij niet direct maar als je bovenaan bij de Ad's een link naar Geluid en Licht klikt of naar Verhuur gaat, dan maken jullie reclame voor iedereen behalve J&H. Mijn probleem niet maar ik weet niet of dát nou net de bedoeling is!
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

Als je snel wil zijn klik je gewoon op de verkoop button boven de ad's
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Radar
          Moderator
          • Jul 2002
          • 890

Deze morgen problemen gehad met het forum.
          rond 07:30 database error.
          Ik doe niet aan bijgeloof.
          Dat brengt ongeluk.

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

om 05.00 uur ook database error
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Funmaker
              • Jun 2006
              • 922

2-3 uur was het al aan de gang die db error
              Hold on a second, relax and listen...

Comment

• admin
                Administrator
                • Aug 2000
                • 1009

Zijn er nog gebruikers die last hebben van error's of ander vage dingen op het forum?
                Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

Comment

• dj-wojcik
                  • Jul 2008
                  • 911

nergens meer last van. Ben weer een beetje in verwarring door het nederlands.

wat is dit bijvoorbeeld?

Klik hier voor een groote versie
                  [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                  [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3148

Je kan je abonneren op een onderwerp (topic). Dat wil niet meer zeggen dan dat je een mailtje krijgt wanneer er een nieuwe reactie is geplaatst.

Zodra je een reactie schrijft, staat er onder een optie om je te abonneren.

Comment

• dj-wojcik
                      • Jul 2008
                      • 911

Originally posted by jurjen_barel
                      Je kan je abonneren op een onderwerp (topic). Dat wil niet meer zeggen dan dat je een mailtje krijgt wanneer er een nieuwe reactie is geplaatst.

Zodra je een reactie schrijft, staat er onder een optie om je te abonneren.
                      ja dat is dus het volgende probleem. Der komt nooit iets te staan bij mij. En ik ontvang sinds een korte tijd ook geen e-mailtjes meer met als er een reactie is geplaats of als er een nieuw topic is gestart. Heb dit wel altijd gehad. Vond het wel fijn. Maar dat heb ik dus niet meer. Dus moet ik steeds weer zelf zoeken e.d.

Iemand anders het zelfde probleem toevallig?

ps. heb ook alles instellingen na gekeken maar staan zodanig dat ik gewoon e-mails moet kunnen ontvangen. Heb het zelfs veranderd>>opgeslagen>> en weer veranderd. Maar nogsteeds geen succes?.....
                      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• jurjen_barel
                        • Jun 2003
                        • 3148

Het enige wat ik nog kan bedenken, is dat je een standaard instelling hebt om je te abonneren. Dus als je een reactie plaatst, hoef dit niet iedere keer met de hand te doen. Kijk of die standaardinstelling inderdaad goed staat in je profielvoorkeuren en kijk vervolgens of die optie ook al op voorhand is geselecteerd als je een reactie plaatst.

Verder weet ik niet of de "snelreactie" in vergelijking met het normale reactiescherm hier nog op invloed van is (ik gebruik de optie nooit).

Comment

• dj-wojcik
                          • Jul 2008
                          • 911

Originally posted by jurjen_barel
                          Het enige wat ik nog kan bedenken, is dat je een standaard instelling hebt om je te abonneren. Dus als je een reactie plaatst, hoef dit niet iedere keer met de hand te doen. Kijk of die standaardinstelling inderdaad goed staat in je profielvoorkeuren en kijk vervolgens of die optie ook al op voorhand is geselecteerd als je een reactie plaatst.

Verder weet ik niet of de "snelreactie" in vergelijking met het normale reactiescherm hier nog op invloed van is (ik gebruik de optie nooit).
                          ik gebruik de snelreactie niet. Meestal quote ik. Dus de normale berichten. Naja, ik kom zo ook wel goed uit de voeten. Maar het viel me gewoon op

Comment

Working...