verplaatsen topic

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

verplaatsen topic

De laatste tijd worden er wel eens topics verplaatst, maar ik kan ze dan niet meer terug vinden. Mijn (simpele) vraag: waar blijven ze?
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

Staat toch telkens een melding 'verplaatst' voor het originele topic in het originele forum? Kan je zo op klikken en je wordt dan automatisch doorverwezen.
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• hugovanmeijeren
      • Oct 2004
      • 1436

Ja, ik heb daar ook een probleem mee. Als ik op bepaalde topics klik, krijg ik een melding dat ik geen 'admin' rechten heb om ze te bekijken.

Echter gebeurd dit niet bij ALLE topics.

Groeten Hugo
      Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

In de gevallen dat je "geen rechten hebt" gaat het om onderwerpen die naar de prullenbak zijn verhuisd.

Dat zijn dus onderwerpen die niet op het forum thuishoren.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

Het probleem was idd met die admin rechten. Maar tot nu toe ben ik nog geen 1 verplaatst topic tegen gekomen waar ik gewoon op een link OID klikken. Zijn die topics dan allemaal naar de prullenbak verplaatst?
          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

Klik in het lichtforum bv eens op het bellenblaasmachine topic?
            Dit is verplaatst naar techniek
            If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Devotion
              • Feb 2005
              • 82

Ik heb die melding dat ik geen rechten had voor een bepaald topic ook al eens gehad nadat ik op een verplaatst topic had geklikt. Ik heb zojuis het "bellenblaas" topic geprobeert en dit werkt gewoon. Waarschijnlijk is het dus toen een topic geweest wat naar de prullenmand is verdwenen.
              Ben je nog cool als je heet bent ???

Comment

• axs
                Moderator
                • Jun 2002
                • 2687

Als dat opent, werken de redirects.
                Topics waar je die foutmelding krijgt zijn dus idd topics die naar de prullenbak verplaatst zijn.
                We moeten toch iets extra's te lezen hebben hé

Comment

• Drive inn tnt
                  • Sep 2003
                  • 1082

Oké, dan zijn die topics dus in de prullenbak gegooid. Ik weet voldoende, bedankt!
                  Vette boksuh meneer

Comment

Working...