De laatste tijd worden er wel eens topics verplaatst, maar ik kan ze dan niet meer terug vinden. Mijn (simpele) vraag: waar blijven ze?
verplaatsen topic
Collapse
X
-
verplaatsen topic
Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Labels: None -
Ja, ik heb daar ook een probleem mee. Als ik op bepaalde topics klik, krijg ik een melding dat ik geen 'admin' rechten heb om ze te bekijken.
Echter gebeurd dit niet bij ALLE topics.
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment
-
Het probleem was idd met die admin rechten. Maar tot nu toe ben ik nog geen 1 verplaatst topic tegen gekomen waar ik gewoon op een link OID klikken. Zijn die topics dan allemaal naar de prullenbak verplaatst?Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Ik heb die melding dat ik geen rechten had voor een bepaald topic ook al eens gehad nadat ik op een verplaatst topic had geklikt. Ik heb zojuis het "bellenblaas" topic geprobeert en dit werkt gewoon. Waarschijnlijk is het dus toen een topic geweest wat naar de prullenmand is verdwenen.Ben je nog cool als je heet bent ???Comment
-
Als dat opent, werken de redirects.
Topics waar je die foutmelding krijgt zijn dus idd topics die naar de prullenbak verplaatst zijn.
We moeten toch iets extra's te lezen hebben hé
If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
Oké, dan zijn die topics dus in de prullenbak gegooid. Ik weet voldoende, bedankt!Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment

Comment