Vind het nieuwe forum wel erg onoverzichtelijk. Kan mss wennen zijn maar snel leesbaar is anders...
<< Opmerkingen / Vragen Nieuwe Forum >>
Collapse
X
-
in de donkergrijze balk bovenaan, naast oa gebruikerspaneel, FAQ, ledenlijst. En dertussen staat zoeken...It's nice to be important, but it's important to be nice...Comment
-
Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.Comment
-
[FONT=Verdana]Reden is dat de software graag wil weten op welke onderwerp-reactie de “SR” betrekking heeft.[/FONT]Originally posted by DJ.TWaarom moet ik eerst in een topic bij een post op ''SR'' klikken, voordat ik iets kan typen bij Snel Reageren?
Vervolgens moet ik weer op de knop ''Snel reageren'' drukken voordat de post geplaatst wordt. Moet snel reageren nu niet veranderen in: Minder snel reageren?
Even zonder dollen: Vanwaar de gedachte om eerst op die ''SR'' knop te rossen?
De makkelijkheid van de Snel reageren optie was juist dat je even snel wat kon typen en op verzenden kon klikken..Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.Comment
-
Die layout kan ik wel aan wennen, is in elk geval redelijk strak.
Alleen die pasteltintjes bij de diverse rubrieken, blauw geen nieuwe berichten, groen wel nieuwe berichten, da's niet echt lekker duidelijk.
Zal aan mijn beeldscherm liggen, zal aan mijn ogen liggen, maar kan het slecht onderscheiden.
Eerste indrukken zijn verder best goed.Comment
-
Die kleuren lijken in mijn ogen helemaal niet op elkaar, ik denk dat je dan inderdaad echt je scherm even beter in moet stellen. Daar kun je trouwens mooie programmaatjes voor downloaden. Ik denk dat er vast wel iemand hier is die wat voor je in de aanbieding heeft.
Nog even over die SR knop: Dan ben ik wel benieuwd wat er nou handig aan is dat de software weet op welke reactie ik mijn reactie weer basseer.
Als ik namelijk even snel een reactie op een bepaald onderwerp wil geven, druk ik zomaar op een knop, zodat ik ''Snel kan reageren'', vandaar waarschijnlijk ook de naam ''Snel Reageren''.
Is het dan zo dat als ik bij een willekeurige post op die knop heb gedrukt en die post wordt later - om welke reden dan ook - verwijderd, gaat mijn reactie dan mee of snapt de software het niet meer?
Misschien een idee om dat eens uit te testen, wat er dan gebeurd? Of is dit al bekend?
Ik zie zelf de logica er niet van in, maar dat komt dan vast weer doordat ik van programmeren de ballen verstand heb [:P]We're ready to party, are you?Comment
-
Die optie staat momenteel uit... gelukkig maarOriginally posted by beroliosIs het ook mogelijk een foto aan je profiel toe te voegen? Zoja, hoe?
Thanks!
If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
hmm, dit antwoord komt mij bekend voor
wel jammer dat de avatars uitgeschakeld zijn...It's nice to be important, but it's important to be nice...Comment
-
mijn eerste zin ging over de fotos... De tweede ging over iets anders: namelijk dat het jammer is dat de avatars uitgeschakeld zijn. Dit was misschien niet echt duidelijk.It's nice to be important, but it's important to be nice...Comment
-
Ook als moderator is het even wennen geweest ondanks dat we een
poosje hebben kunnen oefenen.
Wat ik mis is m'n "sart-pagina".
Browser opende netjes met alle nieuwe berichten, gesorteerd op forum sinds mijn laatste bezoek en het 3e beeldscherm wat hier staat ververste ook om de vijf minuten zodat ik snel kon ingrijpen als het nodig was.
Verder is er puik werk geleverdt, petje (of beter gezegt ijsmuts gezien de temperaturen) af voor de admin.Ik doe niet aan bijgeloof.
Dat brengt ongeluk.Comment

Comment