<< Opmerkingen / Vragen Nieuwe Forum >>

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • admin
    Administrator
    • Aug 2000
    • 1009

<< Opmerkingen / Vragen Nieuwe Forum >>

Plaats hier je vragen en opmerkingen over het nieuwe forum.
    Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.
  • joe
    • Jan 2003
    • 446

wat kan je met dat vriende/negeerlijstje doen??

Comment

• admin
      Administrator
      • Aug 2000
      • 1009

Comment

• joe
        • Jan 2003
        • 446

thanks ......................

Comment

• philippepoppe
          • Jun 2004
          • 21

Ik heb inmiddels een 'foutje' ontdekt in het nieuwe forum.
          Posts die ik reeds gelezen had, en die ook als gelezen stonden gemarkeerd op het oude forum, staan nu plots weer als ongelezen.

Dit is niet echt een groot probleem, maar echt handig is toch anders!

Mvg,

Philippe Poppe

Comment

• admin
            Administrator
            • Aug 2000
            • 1009

Dat is niet op te lossen helaas.

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

Waar is het "actieve onderwerpen" overzicht gebleven? Ik kan alleen de nieuwe berichten opvragen en daarin staan alle nieuwe berichten. Leuk en aardig maar in al die geluidsonzin ben ik natuurlijk absoluut niet geinteresseerd Valt dat op de een of andere manier weer te groeperen ofzo?

Comment

• DjFlo
                • Jun 2003
                • 332

Ja idd ik mis de recente onderwerpen ook. Was toch net iets overzichtelijker met de catogorie erbij.

Maar ziet er volgens mij best redelijk uit natuurlijk altijd ff wennen

groeten

floris

Comment

• theo
                  • Nov 2001
                  • 503

oude forum

Vond ik veel overzichtelijker en lekkerder lezen.
                  misschien nog effe wennen

Comment

• admin
                    Administrator
                    • Aug 2000
                    • 1009

Originally posted by Jasper-Lichtbron
                    Waar is het "actieve onderwerpen" overzicht gebleven? Ik kan alleen de nieuwe berichten opvragen en daarin staan alle nieuwe berichten. Leuk en aardig maar in al die geluidsonzin ben ik natuurlijk absoluut niet geinteresseerd Valt dat op de een of andere manier weer te groeperen ofzo?
                    Voordat er meer van dezelfde reacties komen : deze issue komt op de TODO list.

Comment

• Funkmaster
                      • Dec 2004
                      • 204

misschien een beetje mugge(n)ziften dat ik nu doe, maar ik vind de incoontjes die aanduiden of een forum nieuwe posts heeft nogal onduidelijk overkomen... Het kleur verschilt wel, maar ik vind het minder duidelijk dan vorig forum...

Maar aan de andere kant: vBForum is de max
                      It's nice to be important, but it's important to be nice...

Comment

• DJ.T
                        • Nov 2002
                        • 1502

Waarom moet ik eerst in een topic bij een post op ''SR'' klikken, voordat ik iets kan typen bij Snel Reageren?
                        Vervolgens moet ik weer op de knop ''Snel reageren'' drukken voordat de post geplaatst wordt. Moet snel reageren nu niet veranderen in: Minder snel reageren?
                        Even zonder dollen: Vanwaar de gedachte om eerst op die ''SR'' knop te rossen?
                        De makkelijkheid van de Snel reageren optie was juist dat je even snel wat kon typen en op verzenden kon klikken..
                        We're ready to party, are you?

Comment

• admin
                          Administrator
                          • Aug 2000
                          • 1009

Originally posted by Funkmaster
                          misschien een beetje mugge(n)ziften dat ik nu doe, maar ik vind de incoontjes die aanduiden of een forum nieuwe posts heeft nogal onduidelijk overkomen... Het kleur verschilt wel, maar ik vind het minder duidelijk dan vorig forum...

Maar aan de andere kant: vBForum is de max

Gaat op de TODO list. Ben het met je eens. VB was idd voor ons de beste keuze.

Comment

• admin
                            Administrator
                            • Aug 2000
                            • 1009

Originally posted by DJ.T
                            Waarom moet ik eerst in een topic bij een post op ''SR'' klikken, voordat ik iets kan typen bij Snel Reageren?
                            Vervolgens moet ik weer op de knop ''Snel reageren'' drukken voordat de post geplaatst wordt. Moet snel reageren nu niet veranderen in: Minder snel reageren?
                            Even zonder dollen: Vanwaar de gedachte om eerst op die ''SR'' knop te rossen?
                            De makkelijkheid van de Snel reageren optie was juist dat je even snel wat kon typen en op verzenden kon klikken..

Gaan we onderzoeken.

Comment

• Funkmaster
                              • Dec 2004
                              • 204

wat ik wel goed vind aan die SR knop is dat je onmiddelijk naar beneden gaat. Wat echter wel ambetant is, is het feit dat je eerst op zo'n knop geklikt moet hebben eer je kan typen... Moest je direct kunnen typen ook zou het volledig goed zijn neem ik aan...
                              It's nice to be important, but it's important to be nice...

Comment

Working...