eerlijkheid en kritiek op forum

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • puin
    • May 2005
    • 22

eerlijkheid en kritiek op forum

Mensen , wees eerlijk op het forum,
    Ik heb 4 jaar in zillion gewerkt en weet heus wel wie wie is en als jullie dan denken van die waarheid zomaar te wissen is dat alleen maar zwak. Ook het idee over technoconstruct, ik vertel jullie er alleen maar mijn mening over, dacht toch dat dit een open forum was?
    gaat zelfs ni zozeer over wie wat of waar,mar wel over het fijt dat ge zillion ni kunt copieren, daar was veel meer aan de gang dan alleen maar een constructie die ronddraaide, gaat veeeeel verder.

ma bon, ik hoop dat die mensen zich een beetje eerlijk gedragen tov andere mensen .

grtz
  • innerlife
    • Dec 2005
    • 16

Zeker is dit een open forum!
    en je mag je mening uiten maar jij zeikt iemand compleet asf !
    als je een beetje volwassen bent doe je dat niet op een open forum, als je die gast dan wat te melden hebt stuur je hem een prive message!
    en time out is echt geen kopie van zillion want dat zou je dan ook van kocorico kunnen zeggen!
    bovendien de sfeer die in zillion hing krijg je nergens en zal ook nergens komen!
    Let there be Light

Comment

• tuurKE
      • Jan 2005
      • 252

citaat:Geplaatst door puin

Mensen , wees eerlijk op het forum,
      Ik heb 4 jaar in zillion gewerkt en weet heus wel wie wie is en als jullie dan denken van die waarheid zomaar te wissen is dat alleen maar zwak. Ook het idee over technoconstruct, ik vertel jullie er alleen maar mijn mening over, dacht toch dat dit een open forum was?
      gaat zelfs ni zozeer over wie wat of waar,mar wel over het fijt dat ge zillion ni kunt copieren, daar was veel meer aan de gang dan alleen maar een constructie die ronddraaide, gaat veeeeel verder.

ma bon, ik hoop dat die mensen zich een beetje eerlijk gedragen tov andere mensen .

grtz
      Dat wissen van berichten gebeurt wel selectief!! Hangt een beetje van je nationaliteit af! Ik heb hier eens een opmerking gemaakt naar iemand en werd gelijk door verschillende mede-forummers terchtgewezen[B)]. De opmerking die ik maakte was zelfs niet eens zo negatief[:I]. Het commentaar daarentegen!![}][}][}] En daar is toen niet ingegrepen door een mod omdat de reacties niks te maken hadden met het oorspronkelijk topic of beledigend waren voor 1 persoon of zo!!

Maar voor de rest een leuk forum, veel info te vinden!

greetz Tuur
      Maar wij hebben.......
      .......chamsys!!

Comment

• Baszza91
        • Oct 2005
        • 476

Hallo,

Kritiek is altijd welkom bij. Zolang het opbouwende kritiek is en kritiek is waar ik en andere mensen van kunnen leren dan vind ik het goed.

Greetzz en cheerss
        I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

Ik heb het topic eerst tijdje offline gehaald op vraag van AJB en Lighting.
          Indien er zo een vraag komt, gaan we daar dus op in, om het even of we er mee akkoord gaan of niet en van wie het verzoek komt.
          Dat is nog steeds het recht van de forumgebruiker om een gestart topic te laten verwijderen.

Verder heb ik als moderator enkel de berichten 'vet', 'waaauw' etc verwijderd en geen enkele inhoudelijke posting, ook al werd er serieus met modder gegooid.

Achteraf heeft 'moderator' beslist op het topic terug te plaatsen en enkele reacties te verwijderen. Zijn reden hiervoor kan je dan ook lezen in het topic.

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

ikke niet begrijp, puin heeft tnt maar op 3 topics geschreven, en ikm kan niks aparts ontdekken...

Comment

• jadjong
              • Oct 2003
              • 654

citaat:Geplaatst door **************

ikke niet begrijp, puin heeft tnt maar op 3 topics geschreven, en ikm kan niks aparts ontdekken...
              Dat komt omdat iemand dingen heeft verwijderd. Ongetwijfeld terecht maar het zorgt wel voor grote gaten in een topic. Een beter idee is om de betreffende posts te editten, dan zie je dat er iets fout is zonder dat je het idee krijgt schizofreen te worden als iets wat er net nog stond opeens weg is.

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

die discussie ga ik hier niet aan, was benieuwd naar het topic ,,,

Comment

• axs
                  Moderator
                  • Jun 2002
                  • 2687

citaat:Geplaatst door jadjong
                  Dat komt omdat iemand dingen heeft verwijderd. Ongetwijfeld terecht maar het zorgt wel voor grote gaten in een topic.
                  Ik heb het topic van in het begin erg close gevolgd en er zijn nu absoluut geen 'grote gaten' in het topic... 'moderator' heeft dus daar zeker op gelet.
                  De info die er moet staan, staat er zeker nog en de rest wordt offline wel verder uitgepraat mag ik hopen...

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• tuurKE
                    • Jan 2005
                    • 252

Ik heb het bewuste topic ook gevolgd en het "geluk" gehad de verwijderde berichten wel nog te lezen. Deze waren idd erg persoonlijk en hard. Als ze anders waren opgesteld stonden deze berichten er zeker nog. De berichten die verwijderd zijn waren niet direct een meerwaarde aan het topic. Het topc blijft goed te volgen.

ff over de naam van dit topic. eerlijkheid en kritiek op forum
                    Ik twijfel zeker niet aan de eerlijkheid van de "kritiek" die Puin gepost had. Maar er is nog altijd zoiets als respect voor anderen. Als er ergens iets niet klopt, richt je dan tot de persoon zelf via mail of zo. Ik heb intussen ook geleerd dat je sommige dingen beter niet op een forum of op het net uitbrengt.

greetz Tuur
                    Maar wij hebben.......
                    .......chamsys!!

Comment

• moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5946

Het staat mij voor dat iemasnd die de forum regels met voeten treedt weinig reacht van spreken heeft daar waar het gaat over eerlijkheid en oprechtheid.

Puin staat wat mij betreft nog steeds op het lijstje: bijzonder goed in de gaten houden en anders niet meer welkom op het forum, hij heeft van mij ook een mailtje ontvangen over het waarom van de verwijdering.
                      Dit onderwerp voegt derhalve absoluut niets toe aan de manier waarop wij in het verleden en zeker ook in het heden om zullen gaan met mensen die menen dat de (simpele!) forum spelregels geen betrekkening op henzelf hebben.

slot door mod, mochten mensen willen reflecteren op bovenstaande, dan is de mail het juiste medium!

ps. excuses van Puin hadden meer zijn plaats geweest dan deze reactie!
                      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...