Topics

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

citaat:Geplaatst door soundcheckfrits

enne mac gaat het bij jouw aleen om geld?? je had ook nee kunnen zeggen toen je MOD werd!!!!
    nee, maar ik weiger op commando met adviezen te komen. Eisen doe je maar bij de rechter. En niet hier.

En verder de spelregels ff lezen, met elkaar. Zal de Copy nog ff vet zetten.

1. Discussieforum: Het onderwerp moet aangeven waar je met anderen over wilt discussieren
    2. Het onderwerp komt nog niet op het forum voor, het is iets wat je gaat bespreken en nog niet in een ander onderwerp wordt besproken.
    3. taalgebruik: Nederlands, duidelijk leesbaar, niet discriminerend of aanstootgevend voor andere deelnemers.
    4. Het plaatsen van links naar andere sites kan mits er direct wordt doorgelinkt naar het artikel, of afbeelding.
    5. Het is en discussieforum, respecteer de meningen van anderen en kom met argumenten om je stellingname te onderbouwen. NB: dit gaat niet met een one-liner.
    6. Een posting die je plaatst dient "on-topic" te zijn, heeft je posting niets met het topic te maken, dan wordt hij verwijderd van het forum.
    7. Dit is een moderated forum, het moderatorteam toetst onderwerpen aan: bovenstaande punten en alle aanvullende punten die nodig zijn voor een normaal verloop.
    8. Geen commerciele uitingen of vragen als: "Waar kan het beste en/of goedkoopste een PA huren?"

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

En, nou s ff wat anders. Zonder aanziens des persoons, maar in het vreselijke algemene wijde weg.

Ik heb ernstig het gevoel dat we , als Modjes , ons zelf aan t verdedigen zijn, terwijl we het erover eens zijn dat we dit doen uit lol, een ideologisch doel, of gewoon omdat we het gebeunhaas in ons geliefde vak zat zijn.
      Ik geef graag tips en tricks, maar met de toevoeging : hou t wel beschaafd. Enige zelf-redzaamheid is natuurlijk nooit weg. Ik ken maar weinig techneuten die op n klus ff eerst naar dit forum surfen, om daarna de show te gaan bouwen.

Kortom : als je het gezellig vindt hier kunnen we je best een eind op weg helpen. Ben je er voor jezelf van overtuigd dat je dat leuk vindt : welkom.
      Vind je dat je, door jezelf aan te melden allerlei rechten krijgt : Optiefen.
      Oh, en www.vrachtwagenverlichting.nl. hifi.nl, autoradio.nl etc. zijn er niet voor niks.....

Ik dacht toch echt dat googlen in de dikke vandale stond. Als Werkwoord, wel te verstaan. Voor de niet zo taal-talenten : dat betekent dat je er iets voor moet doen. Doe dat dan ook eens.

Comment

• Nielsken
        • Oct 2005
        • 76

Nog even een toevoeging,

De mods die momenteel aanwezig zijn zijn niet mensen die het voor "het geld, de faam of coolheid" doen. Maar het zijn mensen die iets kennen van het vak, waar jij en ik aan kunnen tippen. En wees BLIJ dat deze mensen, ook in hun VRIJE tijd hier komen om de boel in orde te houden en uitleg te geven waar het nodig zou zijn. Daarvoor zijn ze hier, en niet om slotjes uit te delen.

Ik ben van mening, als de admin beslist dat er niet gewerkt word met sticky posten, of dat je alle domme berichten moet laten staan. Laat het dan zo, hij beslist, hij is baas. En denk dat het nu ook al wel is gevallen: Als je met deze regels niet overweg kunt, denk ik dat je dan zonder problemen deze site kunt vermijden.

Persoonlijke reacties op mail

Niels

Comment

• Rhythm
          • Jun 2005
          • 18

Normaal gesproken blijven topics hier net 1 dag open, waarom dit al zo lang? Boeiend onderwerp dan? Dit was geen domme vraag van me zeker? Terwijl er genoeg argumenten zijn gegeven en nog steeds geen slotje??? dat begrijp ik dus niet!
          en wat ik wil zeggen met die mails naar admin@licht-geluid.nl die houden zich daar ook niet de hele dag mee bezig met vragen, dat is dus de bedoeling om hier te doen. Maar als dit forum die klanten niet accepteerd jaaaaaa waar is de goeie wil van de mens gebleven anno 2005??? Dat ik maar weg moet blijven en op een ander forum maar wat topics moet openen?? ERG SLECHTE GEDACHTE!!!
          Blijkbaar staat hier dus de service wel op de laatste plaats en de members met een IQ van een oud-wijze man op de eerste plaats!

Comment

• admin
            Administrator
            • Aug 2000
            • 1009

Het topic is gisteravond wel degelijk op slot geweest. Reden: afkoelingsperiode.

Er werd tevens een melding gemaakt dat het topic de volgende ochtend (vandaag dus) weer open zou staan.

Normaal gesproken worden dit soort topics vrijwel direct de "das om gedaan", dat is waar. Maar je start een onderwerp die wel zinvol is/was.

Nu hadden we gehoopt dat na al het heen en weer gooien met “modder” – wat overigens prima is en gewoon kan – weer op een volwassen en vooral inhoudelijke manier vervolg zou kunnen krijgen.

Helaas gaat dat zo niet lukken, zeker niet als de initiator van het onderwerp weer olie op het vuur gaat gooien. Dat heeft dus gewoon geen zin. De frustratie en wijzende vinger naar het forum en J&H Licht en Geluid in het bijzonder is duidelijk voor iedereen.

Namens J&H Licht en Geluid zouden we nogmaals jullie er op willen wijzen dat wij als bedrijf geen commercieel gebruik maken van het forum.
            Helaas worden we in de laatste posting hiermee weer in verband gebracht en rest ons niets anders er toch maar op te reageren. Bij deze dus.

Wij zouden heel graag met initiator (Rhythm) in contact treden om het er eens over te hebben. Wij vinden het belangrijk genoeg.

Topic gesloten, mag absoluut worden voortgezet indien hiertoe aanleiding is, maar liever even een e-mail aan admin@licht-geluid.nl, waarna we uiteraard even contact met je/jullie opnemen.

No hard feelings verder!

J&H Licht en Geluid
            De directie.

Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

Comment

• Banned
              Banned
              • Dec 2003
              • 951

Tja zoals op pagina 1 staat geschreven door een moderator dat mijn post is verwijderd en dat ik verder maar kontakt moet opnemen ben ik het niet mee eens !!!!

Ik gaf gewoon aan dat als er een moderator begint met bv dat je kunt optiefen als je geen fatsoenelijke vraag hebt of iets anders wat volgens hun niet op het forum thuishoort. ( dit kan ook op een normalere en profi manier gedzegt worden )

Deze instelling is naar mijn mening kinderachtig want de moderator is toch diegene die het voorbeeld moet geven maar ik merk het laatste jaar dat de moderators steeds agressiever en asiocialer reageren op topics van leden !

Sorry hoor dit vindt ik geen professionele opzet !!!

En voor mij persoonlijk zeg dat mij al genoeg over de bedrijfszetting van J&H ( als de moderators ook WERKEN bij of voor J&H )

en met de woorden van : als je het er niet mee eens bent rot je toch op van dit forum ben ik ook niet erg van onder de in druk omdat ik niet op dit forum zit vanwege J&H maar omdat ik kontakt wil hebben met collega's in het licht en geluid circuit van nederland en belgie en dat we met problemen elkaar te woord kunnen staan ( ieder heeft een eigen kijk of ervaring met een probleem )

90% van de vragen worden ook beantwoord door de forummers en niet door de moderators.

Die komen alleen in aktie als ze zich aangesproken of beledigd voelen waardoor ze genoodzaakt zijn om het topic op slot te zetten of het topic te verwijderen.

Maar goed zoals de moderators zien reageer ik niet op hun vraag simpel omdat ik me niet hoef te verantwoorden over mijn meningen die ik uit want die zijn wettelijk in orde omdat ik een vrijheid van mening heb zoals iedereen op dit forum.

Regels zijn er dat zal ik niet ontkennen maar een mening verwijderen die in NEDERLAND wettelijk toestaanbaar is vindt ik erg kinderachtig want dan wordt een forum geen vrije ruimte op het internet waar je met meningen en vragen en andere dingen kan uiten.

Zoals er scheldwoorden of beledigende teksten vindt ik nog noirmaal maar een meningverschil verwijderen enzo vindt ik kinderachtig !

Ik heb een mening en daar denkt de moderator anders over OK daar kan ik mee leven ieder het zijne maar als moderastor dan MIJN mening verwijderen die van hen lkaten staan ( het laatste woord ) en dan het slot erop en in sommige gevallen de persoon in kwestie prive mailen dat hij of zij bij problemen kontakt moet opnemen ! DAT IS KINDERACHTING.

Comment

• vasco
                • Oct 2003
                • 2567

citaat:Geplaatst door mephisto
                En voor mij persoonlijk zeg dat mij al genoeg over de bedrijfszetting van J&H (als de moderators ook WERKEN bij of voor J&H)
                De moderators werken dus niet bij of voor J&H.
                Het bedrijf dat dit forum host/aanbiedt staat verder los van het forum zoals eerder al is aangegeven in dit topic.

Comment

• Banned
                  Banned
                  • Dec 2003
                  • 951

Als je goed leest staat er ook ALS ZE WERKEN VOOR J&H

Maar goed als ze niet werken voor J&H snap ik niet dat ze zich zo druk maken op bepaalde dingen ( Forum is van J&H ) en ze zijn vrijwillig moderator.

Ze zullen heus wel afspraken hebben bij J&H anders zouden ze echt niet dit forum onderhouden ( Gratis en voor niets )

en als ze niet werkzaam zijn bij J&H hebben ze ook niet het recht om het een en ander te verwijderen !

dat recht heeft de eigenaar van deze site of forum.

Als de moderators dat recht hebben dan hebben ze afspraken op papier mer J&H

Comment

• axs
                    Moderator
                    • Jun 2002
                    • 2687

Als je goed leest staat er ook ALS ZE WERKEN VOOR J&H

Maar goed als ze niet werken voor J&H snap ik niet dat ze zich zo druk maken op bepaalde dingen ( Forum is niet van J&H ) en ze zijn vrijwillig moderator.

Ze zullen heus wel afspraken hebben bij J&H anders zouden ze echt niet dit forum onderhouden ( Gratis en voor niets )

en als ze niet werkzaam zijn bij J&H hebben ze ook niet het recht om het een en ander te verwijderen !

dat recht heeft de eigenaar van deze site of forum.

Als de moderators dat recht hebben dan hebben ze afspraken op papier mer J&H

Huppa... weer eens iemand die nooit eens wat doet op vrijwillige basis...
                    Eigenlijk jammer dat iedereen steeds maar geld voor iets moet hebben en nooit nog eens wat doet uit interesse voor zijn vak of voor 'vrienden'.

Bij deze: ik heb eens heel hard moeten lachen met je posting!
                    Wij doen het dus idd helemaal vrijwillig en er hangt voor ons verder helemaal niks aan vast. Er staat zelfs NIKS op papier.

Groeten
                    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Mathijs
                      Moderator
                      • Aug 2002
                      • 1353

Ik heb eens rustig het topic gelezen en vind het werkelijk onbegrijpelijk dat er mensen zijn die zo koppig zijn dat ze werkelijk niks willen geloven.

In een van de laatste post stond dit weer:
                      citaat:Ze zullen heus wel afspraken hebben bij J&H anders zouden ze echt niet dit forum onderhouden
                      Dit terwijl er al een keer of 20 in het zelfde topic is vermeld dat de moderators niet verbonden zijn met J&H op wat voor manier dan ook.
                      Alles geheel vrijwillig, geen contracten niks korting, niks, niks, niks.

Dit is blijkbaar zo moeilijk te begrijpen dat er nog steeds teksten als "slechte service", "ik bestel niks bij" etc worden geschreven.

Naar mijn mening is dit werkelijk te kinderachtig en kan ik alleen maar lachen om mensen dit op deze manier moeten denken.

Wees blij dat er een plek is waar in de loop der jaren zo veel informatie bij elkaar is gekomen en dat dit voor iedereen voor handen ligt. Zelfs als je niet geregistreerd bent. En ja soms moet je even zoeken als dit al ergens heel duidelijk staat.

I rest my case, en hopelijk de rest met mij.

Comment

• Banned
                        Banned
                        • Dec 2003
                        • 951

ik heb je hier horen lachen ja ...............

Maar wie lacht er nou het hardste diegene die gratis werkt\zonder inkomen of diegenen voor zijn werk betaald krijgt ?

Of je doet het naast een vaste baan en puur uit hobby dat is een ander verhaal maar dingen verwijderen van forums zonder toestemming van J&H lijkt mij sterk !

Het is en blijft hun forum en zonder toestemming kan er niets van dit forum gehaald worden dus de moderators hebben een code om intern dit forum te komen die wordt ook niet zomaar aan iedereen gegeven !

Petje af hoor voor diegene die gratis en kosteloos de rommel van anderen opruimen of die gratis en kosteloos arbeid verrichten

mij niet gezien hoor !!!

Als iedereen op deze manier arbeid verricht zonder inkomen wil ik wel eens weten hoe hij zijn lasten betaald.( als hij geen inkomen heeft tenminste )

Dat je iets vrijwillig doet is prima maar dan zijn er wel afspraken gemaakt met diegenen waar je vrijwillig arbeid voor verricht.

Je kunt mij niet wijsmaken dat er mensen zijn van hee dat is een leuk forum ik ga dat eens even lekker kosteloos onderhouden voor dat bedrijf !

Als je voor een instelling vrijwillig arbeid verricht moet er ook iets geregeld zijn.

of willen diegene hun uitkering houden ????

Dan kun je beter werken krijg je meer salaris !!!

Comment

• axs
                          Moderator
                          • Jun 2002
                          • 2687

Maar wie lacht er nou het hardste diegene die gratis werkt of diegenen voor zijn werk betaald krijgt ?

Petje af hoor voor diegene die gratis en kosteloos de rommel van amnderen opruimen of die gratis en kosteloos arbeid verrichten

mij niet gezien hoor !!!

Als iedereen met op deze manier arbeid verricht zonder inkomen wil ik wel eens weten hoe hij zijn lasten betaald.
                          Ach ja.
                          Duidelijk en begrijpend lezen zit er nog steeds niet in!
                          Ik heb nochtans ergens geschreven iets ivm 'interesse voor het vak'
                          Wat inhoudt ervaringen delen, mensen verderhelpen, etc...
                          Zal dan wel aan de aard van het beestje liggen zeker dat ik dat GRAAG doe en al blij ben als ik hier in return ook antwoord krijg op mijn vragen?
                          OOk ik heb een fulltime job (en notabene nogwel in het buitenland) die me meer dan bezighoudt. Verder nog een berg freelance-activiteiten en wat andere bezigheden. Ik probeer echter het forum goed te volgen en te onderhouden tussen al die bezigheden door. Yup, in mijn beperkte 'VRIJE TIJD' en dan ook nog wel eens voor niks, noppes, nada, zero, de rien,...
                          HOPE YOU GOT THE POINT NOW?

Verder even over die 'rechten' om iets te verwijderen.
                          Ik denk dat het moderatorteam zelfstandig en professioneel genoeg is om zelf te bepalen wat kan en wat niet. We toesten idd de postings aan de spelregels van het forum, spelregels waarin jij ook heb toegestemd bij het aanmaken van je profiel. (wat trouwens bij jou ook maar erg leeg is...).
                          Verder no rules... gezond verstand en professionaliteit. Dat is het enige wat gevraagd wordt.
                          Heb het zelfs nooit meegemaakt dat de admin van de site onze beslissingen in twijfel trekt of ons meldt dat we over de schreef zouden gaan. Toch een duidelijk teken lijkt mij?
                          Misschien ook gemerkt dat we sinds een jaartje ook gewoon moderaten onder onze eigen forumnaam? Misschien ook om duidelijk te maken dat wij ook maar gewone gebruikers zijn met dezelfde plichten en rechten als de andere deelnemers? (Buiten dan de mogelijkheid in het forumdeel waar wij verantwoordelijk zijn, postings te verwijderen en de te verplaatsen)

I rest my case... Met mensen die iets niet willen inzien of willen aanvaarden van iemand anders kan ik echt niet overweg! Evenals dat ik problemen heb met 'handjes vasthouden' en een 'modder gooi'-mentaliteit.

Salut

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Mathijs
                            Moderator
                            • Aug 2002
                            • 1353

Beste Mephisto.

Hierbij mijn laatste post, hopelijk is het duidelijk:
                            Ik heb een vaste baan 40 uur de week, daarnaast wordt er ook nog eens bij geklust in theater, regionale radio en TV en neem ik ook nog eens een bandje hier en daar op.

Die lasten betalen is dus geen enkel probleem en is ook niet iets waar jij je zorgen over hoeft te maken.

Doordat het onderhoud van het forum is verdeeld over een aantal moderators die voor hun onderdelen de goede kennis in huis hebben is het onderhoud van het forum geen dag taak. Vaak wordt dit voor of na de klus in de late uurtjes nog gedaan.
                            citaatat je iets vrijwillig doet is prima maar dan zijn er wel afspraken gemaakt met diegenen waar je vrijwillig arbeid voor verricht
                            Laatste keer: Die zijn er dus NIET

Dat jij werkelijk niks vrijwillig wilt doen is jou keus. Gelukkig zijn er erg veel mensen die dit wel willen doen.

Comment

• Banned
                              Banned
                              • Dec 2003
                              • 951

bla bla bla bla

ik zet ook mijn petje af voor jullie dat hoor je mij niet zeggen !!!

Knap van mensen die naast hun baan vrijwillig wensen vervullen daar heb ik niets op tegen hoor !

Maar ik denk dat we beter kunnen ophouden met deze discussie want er komt nooit geen einde aan !

Ieder heeft zijn eigen mening over iets en dat kan nooit tegengehouden worden !

Gelukkig maar dat we niet allemaal hetzelfde denken als jullie want dan was het hier een saai forum !

ik moet je gelijk geven als er iemand zwart gemaakt wordt of een hifi of auto geluidsvragen gesteld worden daar iets tegen te doen maar als er iemand naar jullie mening een DOMME vraag stelt het topic verwijderd wordt en diegene maar moet mailen om te weten waarom zijn topic verwijdert wordt erg ver gaat.

Wat mss domme vragen voor jullie zijn wilt niet zeggen dat het voor diegene die hem stelt een domme vraag is op deze manier kwetsen jullie diegene ook door zijn vraag te verwijderen !

daar ging dit topic over geloof ik , maar ik zal wel dom zijn als ik het niet goed begrepen heb volgens jullie maar goed

Laat mij maar DOM zijn !

dankzij domme mensen zoals ik hebben jullie genoeg te doen op dit forum !

Comment

• axs
                                Moderator
                                • Jun 2002
                                • 2687

maar als er iemand naar jullie mening een DOMME vraag stelt het topic verwijderd wordt en diegene maar moet mailen om te weten waarom zijn topic verwijdert wordt erg ver gaat.
                                Nogmaals lezen...
                                Indien een reactie verwijdert wordt, wordt in principe een mailtje naar het desbetreffende forumlid gestuurd.
                                Ow ja... we zijn niet verantwoordelijk voor overvolle hotmail-mailboxen of onbestaande mailadressen!
                                Logisch dat dan een mailtje het forumlid in kwestie niet bereikt.

Comment

Working...