Hoi
Ik ben van plan om een Behringer MX8000 2e hands aan te schaffen
voor gebruik in mijn home studio. (550,- euro)
Is dit een aanrader of niet, wat zijn de voor en nadelen ervan?
Ik zou hier graag wat meningen van anderen over willen hebben.
[edit]Studiomoderator: hoofdletters verwijdert. Volgende keer wordt de post verwijderd[/edit]
Ik ben van plan om een Behringer MX8000 2e hands aan te schaffen
voor gebruik in mijn home studio. (550,- euro)
Is dit een aanrader of niet, wat zijn de voor en nadelen ervan?
Ik zou hier graag wat meningen van anderen over willen hebben.
[edit]Studiomoderator: hoofdletters verwijdert. Volgende keer wordt de post verwijderd[/edit]









Comment