lange digitale live opname

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4516

gefeliciteert met de kleine.

Gill, hmmm, dat is toch een antitankraket? Heeft je roadie een dergelijk penetrerend acoustisch vermogen
    lekker belangrijk!

Comment

• Ibvee
      • Nov 2002
      • 714

gefeliciteerd! waar speel je nu meer mee, met je nieuwe roadie of met je muvooke? []
      De groeten => Micha

Comment

• Pino
        • Jul 2002
        • 390

Bedankt voor de felicitaties!

Wat muvo betreft: 3 uur durende opname gemaakt met de bedoeling om links de stem te zetten en rechts de muziek (muziek in mono dus). Opname op zich is behoorlijk (160kbs); doch op zeker moment schakelt hij van stereo over in mono (dus stem en muziek komen allebij op beide kanalen en ik moet nog uitzoeken wanneer en waarom dat gebeurt);
        ook de volume settings moeten nog een beetje worden verhoogd om de signaal/ruisverhouding te verbeteren (ruis zit op de randaparatuur, niet op de muvo). Vermoedellijk is analoge signaal invoer maximaal +6 dB alvorens vervorming optreed.
        wordt vervolgd...

Pino
        Muziek klinkt voor mij het mooist als een PA niet nodig is...

Comment

• Pino
          • Jul 2002
          • 390

nog effe aanvullen:

ondertussen heb ik diezelfde opname opnieuw gedaan (had nog een copy op VHS); deze keer met 128kbs. Hierbij ondervond ik niet dat probleem dat het toestel na een bepaalde tijd in mono overschakelde. Kwaliteit is wel iets minder uiteraard.

Groetels,
          Pino
          Muziek klinkt voor mij het mooist als een PA niet nodig is...

Comment

Working...