MP4 omzetten naar WAV of MP3

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

uhhh, Wavelab?

nee, niet gratis, maar ......

grtz
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Originally posted by mrVazil
      Wel effe rekening mee houden dat mp3 en mp4 allebei gecomprimeerde formaten zijn, dus je gaat nooit het originele bestand terugkrijgen, en dat wav ongecomprimeerd is, dus gigantisch groot.
      Ja, dat is bekend, punt is dat de USB speler op mijn Roland M400 alleen maar WAV bestandjes afspeelt, nu ik MP3 en MP4 naar WAV kan converteren hoef ik geen CD/MP3 speler mee te nemen.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• MusicSupport
        • Feb 2006
        • 1016

Originally posted by MusicXtra
        Ja, dat is bekend, punt is dat de USB speler op mijn Roland M400 alleen maar WAV bestandjes afspeelt, nu ik MP3 en MP4 naar WAV kan converteren hoef ik geen CD/MP3 speler mee te nemen.
        En als je op een bruiloft bent en ze komen met een CDtje aan zetten?
        d&b Audiotechnik

Comment

• djspeakertje
          • Oct 2008
          • 1912

Als er een band is lever je toch daar je verzoekjes in? Dan ga je toch niet hun optreden verpesten met een CDtje? En als er een DJ is kan je daar inleveren. Je hebt wel een punt hoor, een CD speler heb je toch lekker in een rackje met wat andere standaard zooi zitten? (denk aan master EQ, ASL, laatje met koptelefoon en tape en talkback mic)

Daan
          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Originally posted by MusicSupport
            En als je op een bruiloft bent en ze komen met een CDtje aan zetten?
            Het gebeurd (gelukkig) slechts heel zelden dat ik nog op bruiloften sta en op verzoek neem ik er wel een mee hoor.

Originally posted by djspeakertje
            Je hebt wel een punt hoor, een CD speler heb je toch lekker in een rackje met wat andere standaard zooi zitten? (denk aan master EQ, ASL, laatje met koptelefoon en tape en talkback mic)
            Daan
            Voordeel van digitaal mixen is juist het ontbreken van dat rackje.
            Die losse zooi heb ik in een zijvakje bij de mixer.
            Ben al jaren structureel bezig met vereenvoudiging van mijn spullen, korte XLR's met snakes, 380V distributie in mijn amp-rackjes, 4 kanaals amps, enzovoort. Dat heeft erin geresulteerd dat ik een hele dikke PA tot 12 line array kastjes en 4 dubbel 18" subs nog steeds in een VW LT kan vervoeren en voor 95% in mijn eentje kan opbouwen, bedienen en afbouwen. Dan ga ik natuurlijk niet weer terug naar een FX rack.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...