Wie helpt mij met Roland VS2400 cd

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Con
    • Jan 2008
    • 2

Wie helpt mij met Roland VS2400 cd

Ik heb vorig jaar deze mengtafel gekocht maar ik kan er nog niet zo goed mee overweg, wie kan mij hiermee helpen?
  • Jacob
    • Jan 2006
    • 152

Waarschijnlijk wil iedereen je hier wel helpen.

Dit is wel een hele algemene vraag. Is er geen handleiding bijgeleverd?

Comment

• geenstijl21
      • Jan 2008
      • 462

Heb je hier misschien wat aan:

Roland DVD Owner's Manual for VS2400CD from zZounds.com!

Een DVD met complete uitleg voor beginners. Kost wel 20 dollar....
      "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

• condekort
        • Jan 2008
        • 1

Sorry dat ik nu pas reageer op jullie antwoorden maar heb het op dit moment nogal druk.

Ja Jacob ik heb wel een handleiding maar ik ben een mannetje van de praktijk dus ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die mij op locatie kan en wil helpen.

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Dan is een gebruikersforum op internet niet de juist plaats voor je vraag!
          We helpen je graag verder, maar als je zelf niet de moeite wenst te nemen om in ieder geval wegwijs te worden op het apparaat....dan moet je je de luxe willen veroorloven om iemand in te huren voor instructie.
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Con
            • Jan 2008
            • 2

Nou nou moderator dit is wel een heel heftig antwoord, natuurlijk heb ik het zelf proberen uit te zoeken in de handleiding maar heb te weinig ervaring om het op deze manier onder de knie te krijgen, dus heb ik via deze weg een poging gewaagd en gehoopt op een beetje meer begrip en geduld.
            Ik doe dus nomaals de oproep of er een liefhebber uit de omgeving van Dordrecht bereid is om mij te helpen.

b.v.d. Con
            Last edited by Con; 24-01-08, 00:12.

Comment

• Jacob
              • Jan 2006
              • 152

Op zich wil ik je wel helpen. Alleen woon ik in Amsterdam, wat ook niet eens heel ver weg is. Maar misschien kunnen we via de mail eens kijken wat er mogelijk is.

Comment

Working...