hallo,
Wat voor een bekabeling gebruiken jullie tussen je fx-rack en je mengtafel? Allemaal losse kabeltjes? of een multi? zo ja met welke connectors?
b.v.d voor de reacties.
Wat voor een bekabeling gebruiken jullie tussen je fx-rack en je mengtafel? Allemaal losse kabeltjes? of een multi? zo ja met welke connectors?
b.v.d voor de reacties.







Comment