De geschikte micro?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • twtia
    • Jun 2002
    • 77

citaat:Geplaatst door Siem

Nog nooit een SM58 met switch tegengekomen? http://images.google.nl/images?q=sm5...-8&sa=N&tab=wi
    Bij deze dan (uit jouw google lijstje )
    sound, sorbets and surfing. The 3 most inportant things in life

Comment

• kjelljorn
      • Apr 2004
      • 6

ik zou voor de sennheiser gaan, de 845 . naar mijn idee zingt deze niet snel rond. hij vangt op 30 cm afstand ook nog redelijk veel op. naar mijn idee is dit bij de shure wat minder.

Comment

• sparky
        • Apr 2002
        • 2104

citaat: voor sprekers gewoon een microfoon gebruiken die ervoor is gemaakt.

Die zijn ook nog eens kleiner, hebben een aangebouwde zwanenhals, hebben filterkarakteristiek die past, minder afstandgevoelig enz enz.
        voor een groot gedeelte mee eens, maar is er iets fatsoenlijks binnen het gestelde budget voorhanden dan?

citaat:Een sennheiser uit de evolutionserie is inderdaad best geschikt voor gebruik bij omroepen en speeches of zo, maar als je je microfoon ook nog voor andere doeleinden wil gebruiken zou ik eerder kiezen voor een SM 58 of zo, vanwege de klank. De klank van een evolution vindt ik persoonlijk heel wat warmte missen ! Maar voor in bijvoorbeeld een parochiezaaltje is het een best goede keus.
        een sennheiser uit de evolutionserie?

voor zover ik weet is de 855 goedkoper dan de SM58, leg ze eens naast elkaar qua klank en vertel me dan eens welke het lekkerst klinkt. de 865 is een mic die ook door topartiesten wordt gebruikt, maar jij vind het wel leuk als omroepmicrofoontje?
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Ibvee
          • Nov 2002
          • 714

hmmm, dan weet je iig dat ie goed genoeg is
          []
          De groeten => Micha

Comment

Working...