behringer DDX3216

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djjake
    • Oct 2004
    • 126

@ Jaspertje: Ben je zeker dat het probleem alleen maar afkomstig is van de DDX3216?

bv.: Als je een (klein) actief klanksysteem zou gebruiken en je 'overstuurd' de geïntegreerde versterker van je klank-kasten dan valt het geluid idd ff weg en komt het na een tijdje ("wanneer de versterker afgekoeld is") weer terug.
    Het kan idd zijn dat mijn theorie niet klopt maar ik wil je gewoon wat helpen met mijn denk piste over je neergeschreven reaktie.

To the mede forum-gangers: ik verneem dan wel van jullie of mijn theorie niet klopt, maar denk het wel. Ik heb het zelf al is mogen ondervinden en dit lag niet aan de DDX3216 specifiek.

Ander vraagje: hebben jullie nu echt (enkel en alleen) zo veel problemen met Behringer spul of ligt het aan de naam van het product en vraag op Technical riders?

Comment

• vasco

• Oct 2003
      • 2568

Originally posted by Nolly
      Hoi,

Misschien wat simpel van mij gedacht maar kun je niet gewoon tafel 2 digitaal/coaxiaal uit naar tafel 1 digitaal/coaxiaal in. Dan worden kanaal 13 en 14 van tafel 1 volgens de gebruiksaanwijzing opgeofferd voor het uitgaande signaal van tafel 2. ??
      De auxen van tafel 2 moet je dan volgens mij via line ingangen ook op tafel 1 terug kunnen laten komen (bv. kan 11/12 en 15/16) zodat je zonder problemen een mon. mix van de combinatie kunt gaan uitsturen (eq en dyn. te besturen).
      Nogmaals zonder praktijk test alleen adhv de gebruiksaanwijzing en boerenverstand moet dit volgens mij kunnen zonder adat 1616 modules.
      Als ik inderdaad in de handleiding (online PDF) kijk lijkt wat jij zegt mogelijk. Heb dit alleen nooit getest en ook geen mogelijkheid op het moment voor dus of en hoe het werkt geen idee.

Comment

Working...