hoi vraagje:de d&b website geeft aan dat deze subs maar 200w rms zijn klopt dit wel lijkt me namelijk erg wijnig? en zijn de topkasten ook enkel per kant te gebruiken (dit omdat de afstraling zeer klein is 35x35).en wat zijn de prijzen van de subs en van de tops ben me namelijk aan het orienteren voor een nieuw systeem.
ik gebruik nu st 215 van das en wil graag compacter. bvd arjan
ik gebruik nu st 215 van das en wil graag compacter. bvd arjan




)
]

Comment