Tamp 2400 en Dap P-2000 binnen foto`s zelfde!!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mbottens
    • Feb 2004
    • 743

citaat:komt toch vermogen uit want hij gaat hoorbaar harder dan de RMX2450 en wordt daarbij zelfs wat minder warm.
    En hij is ook nog wel iets goedkoper dan een RMX2450, waarom ben je voor de T-amp gegaan en niet voor DAP? Ik kan me voorstellen dat het beter in je rack en Apparatuur lijst staat. Is dat de reden?

Ik denk er sterk aan om mijn E&W 2 x 1300 Watt rms 4ohm (PL-3400) te gaan vervangen voor een 2 x 1800Watt Extreme van DAP. Heb ik net even iets meer voor mijn sublaag (2x18" 2KWatt). Of ik ga voor 2 E&W's HS-3600 beide gebrugd voor 2 x 3600W rms op 4ohm, maar dat kost het dubbele maar qua gewicht valt het mee 2 HS-3600's wegen samen ook maar 34Kg (17Kg per stuk).

Lijkt het jullie verstandig om met:
    citaat:2 E&W's HS-3600 beide gebrugd voor 2 x 3600W rms op 4ohm
    4 subs (dubbel 18") te gaan voeden: Dan moet ik de versterkers op stereo gaan gebruiken (2 x 1350W op 4ohm) en dan 2 versterkers dus 4 x 1350W rms op 4 1400W RMS subs. dan zit je op 5400 W RMS op 4 subs.

Als ik ze brug dan heb ik 7200Wrms maar dit kan ik niet op 4 subs kwijt omdat ik de versterker niet in brug mode kan gebruiken. Iemand een idee voor een kosten effectieve oplossing?

Groeten Martin.
    Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• luc2366
      • Jul 2002
      • 1161

hij was niet van mij en ik MOCHT 'm testen :-) dus is ie op bassen in 4 ohm belast gedurende ca. 9u en op VOL vermogen. zonder problemen. als de nieuwe versie nu ook nog cliplimiters heeft zie ik niet in waarom er geen te kopen... (tenzij je merkengeil bent natuurlijk)

Comment

• Pulse
        • Oct 2001
        • 666

Waarom niet voor de DAP ?
        Deze heb ik nog nooit gebruikt dus ik weet niet of ze hetzelfde kunnen.
        Toch nog liever T.amp op de versterker staan dan DAP. Is nu wel leuk, die zit in een rack samen met een crown macrotech dus wel 2 tegengestelden kwa prijs.
        MVG,
        Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

Comment

Working...