Dig. Tafel voor een In-Ear life-situatie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lifesound
    • Apr 2003
    • 1052

citaat:
    de D5 heeft 8 (aux)sends, de PM1D heeft 24 sends in 96ch configuratie..
    Speciaal voor paulheu ben ik er de digico site op gaan bekijken en vond volgende tekst:

"Under the screens are three rows of assignable rotary controls, which are designed to give you the option of having the controls you use most often closest to you as physical controls. Functions can be assigned to them as you wish, including auxiliary sends, pans and dynamics controls. Access is available to any of the 40 busses, each of which can be assigned as either auxiliary busses or group busses."

Ik kende geen exacte cijfers, bij deze dus wel. Het zou mij ten zeerste verbast hebben moest de D5 slechts 8 sends hebben, aangezien deze tafel wordt ingezet op front en monitors bij "the proms" en "the simple minds"
    De tafel is ook duur genoeg om meer dan 8 sends te hebben.

citaat:
    Om een PM1D/96 voor te stellen voor een hobby band(zijn eigen woorden) als die van Jeroen is MI behoorlijk overdreven, die zit 'iets' boven het gemiddelede band budget..;^)
    Ik heb nooit anders beweerd. Maar ik voerde deze tafels aan als bewijs naar jou toe dat er wel degelijk digitale tafels bestaan waar je 7 stereomixen mee kan sturen.

Comment

• jteelen
      • Jan 2004
      • 25

lifesound ik heb inmiddels Aviom zaken besturdeerd en ik denk dat dit het moet worden. Het kan alles wat ik nodig heb en ik ben inmiddels routing (ivm met pre-amps en effecten) en dergelijke aan het uitstippelen. Geweldig bedankt, ik kan het dus zonder 'zware' tafel en iedereen kan zelf bijstellen op z'n eigen A16. Super! Een idee waar je dat spul hier krijgen kunt?

Groetjes, Jeroen

Comment

• paulheu
        • Oct 2003
        • 156

citaat:Geplaatst door lifesound

Access is available to any of the 40 busses, each of which can be assigned as either auxiliary busses or group busses."

Ik kende geen exacte cijfers, bij deze dus wel
        Ik heb de manual er nog even op nageslagen en je kan inderdaad meer aux sends maken, in totaal 28 mono of 18 stereo (manual pag 2-12)

En inderdaad, voor 200.000 euri mag dat ook wel[8D]

Comment

• lifesound
          • Apr 2003
          • 1052

in belgië maak je een goede kans bij AMPTEC in hasselt (diepenbeek).
          In nederland heb ik geen idee...

Comment

• paulheu
            • Oct 2003
            • 156

AMPTEC is distributeur voor BeNeLux..

Comment

• jteelen
              • Jan 2004
              • 25

Oké bedankt beide!

Groetjes, Jeroen