citaat:
Misschien is het leuk als effect. Maar mij lijkt het als artiest niet echt lekker als je stem contineu verandert door een apparaat wat filters aan en uit zet. Want dat doet hij.
Ze zijn goed om op monitoren te zetten, omdat het dan je zaalmix niet beinvloed. Maar anders zou ik ze niet gebruiken.
Misschien is het leuk als effect. Maar mij lijkt het als artiest niet echt lekker als je stem contineu verandert door een apparaat wat filters aan en uit zet. Want dat doet hij.
Ze zijn goed om op monitoren te zetten, omdat het dan je zaalmix niet beinvloed. Maar anders zou ik ze niet gebruiken.
citaat:
ik heb het niet aagekocht, kdoe ook wle erst men huiswerk voordat ik met geld gaat rondzwiere
ik heb het niet aagekocht, kdoe ook wle erst men huiswerk voordat ik met geld gaat rondzwiere
Dan stel ik voor de feedbackdestroyer én de grafische EQ te laten vallen en een degelijke digitale EQ kopen.
Verdere uitleg ... zie onder
citaat:
Bij goedgebruik in de juiste toepassing van een goede FD, zijn de resultaten niet te evenaren zelfs niet met een parm.eq
Bij goedgebruik in de juiste toepassing van een goede FD, zijn de resultaten niet te evenaren zelfs niet met een parm.eq
Als je het gaat hebben over de steilheid van een filter --> 1 oplossing een digitale EQ!
Bijzonder steil én het is niet zo drastisch aan de klank bezig dan een FD.
Een extra tip voor Goentie dan nog. De APEX digitale EQ (intelliQ) heeft alles wat je nodig hebt in 1U zitten.
30 bands grafisch, 10 bands param., compressor, limiter, delay, ...
Comment