maar misschien heeft hij wel gewoon gelijk ....
Waarom nog steeds cinch en jack?
Collapse
X
-
Op domme vragen krijge je domme antwoorden..
a in een goedkoop apparaat zitten goedkope onderdelen,
b ze doen hun werk prima in alle huiskamers van nederland,
c Met die ineens ge-introduceerde nieuwe norm gaat het per definitie mis ( neem de metrische wartels, breedbeeld, etc)
d iedereen heeft allerlei tulp en jack-aansluitingen, en dus kabels. Moet iedereen op , zeg 1 januari, ineens massaaal alle kabels gaan omsolderen???
e die auto's en die fietsen voldoen toch allebei prima in hun behoefte??? En zo doen tulp, jack en XLR toch ook allemaal prima hun werk??
f een plug van € 3,50 of van € 0,05. Wat wil je liever???
en als je het betere antwoord al wist, vanwaar deze vraag dan??
Comment
-
-
Dat vraagteken staat er omdat het een vraag is. Het al dan niet retorisch zijn van die vraag mag je, naar believen, zelf invullen.
Maar bij mijn familie en mijzelf thuis doen die tulpen het perfect, en ook mijn MD's draaien er prima mee.
De eerste muzikant die moeilijkheden heeft met zijn Jack's moet ik nog tegenkomen. ( wel de neutrikversie aanschaffen, natuurlijk)..
We kunnen natuurlijk ook allemaal meteen op glasvezel overstappen......
enne die domme vragen : youp van het hek::: "Koffie? Ja. Melk? ja . Suiker? ja. Koekje?? ja, lekker. Lepeltje : Nee. Ik roer altijd met mijn lul..."Comment
-
Ik is oud! (echt oud),vroeger kregen we DIN eerst 3 daarna 5 polig
Daar waren we blij mee.
Toen kwamen de Japanners met chinch dat was eerst lastig.
Meer snoeren, L / R / input / output verkeerdom,niet alle verloopjes werkten.
Gelukkig kwamen er daarna ook mooie verloopjes (naar jack)en ook
nog een betrouwbare chinch uitvoeringen (neutrik).
Al met al toch behoorlijke oplossingen voor de huiskamer en de profi's.
Ik denk dat er daarom op de portabels ook geen XLR's zitten.________________________
Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.Comment
-
citaat:Geplaatst door -Aart-
(zijn er eigenlijk wel XLR's met een ingebouwde switch ? )Comment
-
Gelukkig zijn praktisch alle apparaten met XLR te krijgen. Tot de inserts aan toe. Dus voor iedereen die geen Jack of tulp wil zien: koop de duurdere series Tascam, en een Midas XL-4, en je bent van al je problemen af...
Kortom, ben het gewoon met mac eens. Een plotselinge wissel is onmogelijk, en er is in heel veel segmenten totaal geen behoefte aan...<center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>Comment
-
vraag om een slotje genegeerd: dat je een antwoord krijgt op een door jou gestelde vraag wat je niet zint geeft je nog geen recht iemand op zijn mening, reactie aan te vallen.
Ben je dat niet met me eens beste sis, dan is het de hoogste tijd om de definitie van discussie, forum en normale omgangsvormen na te gaan en dan vervolgens bij jezelf te rade gaan of je hier wel aan wenst deel te nemen.
graag reacties over het onderwerp, deze interventie van mij naar aanleiding van een verwijderde reactie en een aantal stekelige reacties eerder in dit onderwerp tussen mac en sis.Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
Comment