cinch bij hifi en voor thuisdoeleinden gewoon omdat het veel goedkoper als xlr is veronderstel ik.
cinch is voor vaste installatie ook wel heel goed. xlr is veel steviger en daarmee veel beter voor het hardere werk waarbij tochwel een goede verbinging vereist blijft.
van jacks heb ik eerlijk gezegt nooit het nut begrepen. tenzij ja weer op de discmans enz. klein contactje met veel aansluitingen. plaatsbesparing.
cinch is voor vaste installatie ook wel heel goed. xlr is veel steviger en daarmee veel beter voor het hardere werk waarbij tochwel een goede verbinging vereist blijft.
van jacks heb ik eerlijk gezegt nooit het nut begrepen. tenzij ja weer op de discmans enz. klein contactje met veel aansluitingen. plaatsbesparing.

Toen we de kasten gekocht hebben dus een kabeltje speakon-jack gemaakt. Als we de toppen echter door willen lussen, hebben we altijd problemen met de jack aansluiting. Ik ben er serieus over aan het denken om de connector plaatjes eruit te schroeven en mits er ruimte voor is (filter e.d.) het gat op te boren en er een tweede speakon in te monteren.[?]
][
)][

Comment