Eindelijk Electro-Voice op werchter

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DidierB
    • May 2003
    • 337

Vooraleer ik hier een uitbrander krijg van de mod: stel al uw vragen over maanrock in het maanrock-onderwerp, ik zal er met plezier daar op antwoorden.

Lifesound, van de kar bedoel je? Ben effe niet mee...

Groeten,

Beghin Didier
    Ampli bvba

Comment

• lifesound
      • Apr 2003
      • 1052

van de kar ja

Comment

• cru
        • Sep 2003
        • 106

Leuke discussie over EV en de Stones. Ik volg ze al een tijdje en allez, waarom eens geen reactie van de Belgische EV importeur.
        Wat de X-line kasten betreft, die zijn van dB sound in Chicago, dus 100% endorsment kun je het niet noemen. Dit is meteen ook de reden waarom noch wij (Prévost - België) noch Telex-EVI Europa "Officieel" aanwezig waren op dit evenement (TW classic). Als de Amerikanen de grote plas oversteken is het ofwel om Irakezen de stuipen op het lijf te jagen ofwel om de Stones goed te doen klinken en dus niet om ons te entertainen.
        De discussie of nu de X-line, KF760, W8L, Y18 dan wel de V-dosc het best klinken, laat ik in alle onpartijdigheid aan mij voorbijgaan, of wat dacht je. Hierbij spelen te veel factoren mee en is de eigen subjectieve indruk allesbepalend. Om dan nog te zwijgen over de grote invloed van het financiële plaatje en de fabrikanten die bijna gratis een systeem bij een PA bedrijf dumpen, in ruil voor wat artist endorsments.
        Eerlijk duurt het langst maar is jammergenoeg niet hoorbaar in de FOH .
        Ik kan enkel meegeven dat, bij rechtstreekse shoot-outs met de concurrentie, de X-line en het kleinere zusje (broertje?) Xlc schitterend voor de dag komen [}]. Dat hebben ze ons in Duitsland al mooi laten horen.
        Wat de X-array van DJ center betreft: Tony, geen paniek want je bent echt niet de enige meer hoor. Ondertussen touren al meerdere stacks Xn/Xb door België, en geloof me, er volgen er nog. Als dat geen goed nieuws is. Al moet ik toegeven dat, toen wij 3 jaar geleden begonnen als EV importeur, het merk op sterven na dood was. En voor de insiders: hoe zou dat komen ?
        Alle reacties op EV zijn steeds welkom, laat maar komen dus.

Jan Crutelle,
        concert sound manager - a.prévost

Comment

• cru
          • Sep 2003
          • 106

Hi Sompie. Weet jij welke mensen van EV? Ik twijfel echt wel of je daar iemand gezien hebt. Grtz, Jan
          citaat:Geplaatst door sompi

ik ga hier niet in discussie treden of electro voice al dan niet goed is , of een of ander merk slechter of beter is .
          Maar het geluid op TW CLASSIC was ronduit slecht
          veel te weinig sub , geen laag mid , spreidingsproblemen , delay torentjes hadden vertraging , volume veranderde continu (zeker bij de stones)
          ook mensen van EV hebben dit beaamd

Comment

• djcenter
            • Aug 2003
            • 78

Jan kun je mij eens mailen ivm met andere met x-array langshier
            is goed om weten.
            thx tony
            Toen las ik dit op het forum \"Wel tof hé zo een gloeidraad-Gobo\" !!! haha lol

Comment

• dzjarr
              • Sep 2003
              • 18

Ik ben nog altijd van mening dat er bijna, ik zeg bijna, geen enkele set is die bij alle soordten muziek lekker klinkt. Bijvoorbeeld Tannoy. Dat jlinkt erg goed en zeer zuiver bij bijvoorbeeld jazz, of als er een koor zingt. Voor rock muziek lijkt hij te zuiver. Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. Een heel appart verschijnsel, een set die te perfect klinkt. Hmmm... Helaas beschik ik zelf niet over deze luxe...

Comment

Working...