handleiding tac scorpion

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mr sound support
    • May 2003
    • 28

handleiding tac scorpion

Omdat de site van Amek schijnbaar offline is, effe een vraagje, wie kan mij helpen aan een handleiding van de Tac Scorpion 1, net een gekocht om op te knappen, vandaar

Groetjes Rob
  • Rieske
    • Aug 2002
    • 544

Probeer het eens bij A&T services in Amsterdam. Ik heb daar ooit eens een manual van een Amek Tac Bullet BII verkregen.
    Life is what you make it

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

toenmalig importeur : ampco.

Maar ik heb een jaar of wat met zo'n apparaat gewerkt, en kan ook zo wel wat vragen beantwoorden. Waar heb je'm gekocht? Twente?

http://www.amek.com werkt gewoon. Is btw een harman-bedrijf, dus..
      op naar
      citaat: Contact:
      Joris Wenting
      Zonnebaan 42, 3542 EG
      Utrecht, Holland

Tel: +31 (30) 2414070

Fax: +31 (30) 2410638
      Email: info@ampco.nl
      Web: www.ampco.nl

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

misschien ligt er bij een collega nog een handleiding, kan ook van een scorpion 2 zijn, maar die komt hier uit twente, vandaar mijn vraag.

( thx, mod)

Comment

• mr sound support
          • May 2003
          • 28

Op de website van Amek, die het overigens weer doet, staat geen info over de Scorpion, dus als er iemand een schema, of handleiding van heeft, graag.
          Overigens,we zijn hem al aan het schoonmaken en het is echt een super tafeltje, en hij wordt weer echt mooi. De schaal verdeling bij de kanaal faders is alleen er afgesleten, je kunt nauwelijks, meer lezen wat het 0 db niveau is, misschien heeft iemand daar een oplossing voor.........

Comment

Working...