Hoi, gisteren en eergisteren ben ik naar maanrock geweest, en waarschijnlijk waren er van jullie ook wel enkelen aangezien AMPLI het geluid deed. (afgezien van enkele details dan, zoals de frontset op de grote markt).
Er viel mij iets op, bij de Kreuners, stond er bij de zangmicro's een apparaatje OP de micro. Niet bij Walter, maar bij de 4 gitaristen. (een plat zwart doosje, gemonteerd op de zangmicrofoon)
Heeft iemand dat ook gezien, en kan iemand mij vertellen wat dat is en waar het voor dient? merci!
Er viel mij iets op, bij de Kreuners, stond er bij de zangmicro's een apparaatje OP de micro. Niet bij Walter, maar bij de 4 gitaristen. (een plat zwart doosje, gemonteerd op de zangmicrofoon)
Heeft iemand dat ook gezien, en kan iemand mij vertellen wat dat is en waar het voor dient? merci!




Comment