Welke mixer gebruiken jullie?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Triple S
    • Sep 2000
    • 808

Heeft Yamaha niet een leuke betaalbare mixer in die klasse?
    Vind persoonlijk dat Yamaha mixers wat ondergewaardeerd worden...

Don't call me DJ!
    Don\'t call me DJ!

Comment

• neeltje
      • Apr 2003
      • 295

midas venice, wizzard is ook een echt goed tafeltje, yamaha vind ik te wisselvallig.

Neeltje de baskabouter
      "En Go"

Comment

• Ws Soundexpresse
        • Jun 2001
        • 1007

die kleine yamaha tafeltjes die voelen zo speelgoedachtig aan, dat werkt gewoon niet fijn.

Daarintegen zijn de grote tafels wel super, maar daar gaat het nu niet om.

Ik ga toch eens kijken voor een 2e hands DDAtje, nadeel van de Midas is dat ze niet 19" zijn, en dat moet ik toch wel hebben.

Anders toch maar een nieuwe wizzard, zie je toch redelijk vaak die dingen.

MVG Willem (info@w-s-s.nl)
        Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• Daan Hoffmans
          • Aug 2000
          • 1225

Een ding scheelt: een nieuwe DDA vind je niet meer. Sinds de introductie van de Venice bestaat DDA niet meer. (DDA=Midas)

We hebben inmiddels zelf een interface occasion gekocht, 32 kanaals. Oud, maar oerdegelijk. Zou dus ook een goede optie zijn...

Ik heb ook een site........
          Wie niet slim is moet dom zijn...
          <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• Rieske
            • Aug 2002
            • 544

citaat:Een ding scheelt: een nieuwe DDA vind je niet meer. Sinds de introductie van de Venice bestaat DDA niet meer. (DDA=Midas)
            Dus waar haal je service onderdelen vandaan ? DDA Interface werd ook als Dynacord verkocht.

Zelf werk ik o.a. met de K1 van Soundcraft. Fijn tafeltje voor tape-acts.

Life is what you make it

Comment

• Daan Hoffmans
              • Aug 2000
              • 1225

De meeste onderdelen die er in zitten vrij vrij standaard, daar is wel makkelijk aan te komen...
              Zit overigens verbazingwekkend weinig electronica in die dingen...

Ik heb ook een site........
              Wie niet slim is moet dom zijn...
              <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

citaat: nadeel van de Midas is dat ze niet 19" zijn, en dat moet ik toch wel hebben

citaat: De Midas Venice 160 is wel 19" hoor.
                zie ook http://www.midas-venice.com/downloads/venice-specs.pdf

en dan additional features : 19" rack mounting kit.

wat was mijn allereerste handtekening???

Comment

Working...