Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
maar is de kwaliteit van galm van een quadraverb vergelijkbaar met zo'n TC M-one of iets dergelijks of is dat gewoon verouderd en minder goed?
Dat zou ik ook graag weten, ben momenteel aan het twijfelen tussen een quadraverb en een Behringer DSP2024P, het is om gebruikt te worden in een semi-professionele studio. Van TC ga ik met de meerprijs investeren in een finalizer. Dus de galm zal lowbudget worden. Kan iemand mij helpen? Het mag uiteraard ook een ander merk zijn
of zoek eens even naar de eerder genoemde TC m300, kost ook geen drol meer, en heb je toch een algemeen geaccepteerd galmpje.(ipv Behringer)
ikzelf heb de DSP2024 ook, en gebruik hem eigenlijk NOOIT)
groet John
Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!
of zoek eens even naar de eerder genoemde TC m300, kost ook geen drol meer, en heb je toch een algemeen geaccepteerd galmpje.(ipv Behringer)
ikzelf heb de DSP2024 ook, en gebruik hem eigenlijk NOOIT)
groet John
bedankt voor de tip, heb net een TC M300 aangekocht voor 120 euro via een ex-collega. Een kaartje voor de pc kan ik niks mee doen, omdat ik met een laptop werk met externe geluidsmodule.
Comment