audience delight

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

    #31
    Er kan een wachtwoord ingesteld worden op de DBX, op die manier kan men geen settings veranderen en hoeft je niet moeilijk te doen met slotjes waarvan je zeker de sleutels kwijt raakt...

    Maar leuk om te horen dat het werkt en niet tegen valt, heb je toch nog geluk Guus ! (sorry hij is flauw, maar ik kon het niet laten)
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

    Comment

    • altijdguus
      • Aug 2016
      • 17

      #32
      Originally posted by beyma
      Er kan een wachtwoord ingesteld worden op de DBX, op die manier kan men geen settings veranderen en hoeft je niet moeilijk te doen met slotjes waarvan je zeker de sleutels kwijt raakt...

      Maar leuk om te horen dat het werkt en niet tegen valt, heb je toch nog geluk Guus ! (sorry hij is flauw, maar ik kon het niet laten)
      wachtwoord is idd een goed idee, ff de handleiding doorspitten...
      qua versterker heb ik wat angst dat ze die vol open draaien...ik heb de knoppen er nu af en een alu stripje, gaatjes erin voor de potmetertjes, set-schroefje vanonder om het te fixeren en klaar.
      als ze willen rukken ze het er zo vanaf, maar je moet ook niet te makkelijk maken.

      groet,
      Guus

      Comment

      • frederic
        • Jan 2006
        • 3511

        #33
        De limitters in de dbx processor instellen, en zorgen dat de versterkers vol open kunnen staan.

        Comment

        • altijdguus
          • Aug 2016
          • 17

          #34
          jep alle 4 op 1 xls802

          Comment

          • PvG
            • Sep 2012
            • 979

            #35
            Normaal gesproken zet je de amp vol open en draai je de gain op de processor uitgang terug.
            As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

            Comment

            • altijdguus
              • Aug 2016
              • 17

              #36
              Originally posted by frederic
              De limitters in de dbx processor instellen, en zorgen dat de versterkers vol open kunnen staan.
              ja dat kan natuurlijk..., dat krijg je als je een werktuigbouwer laat klooien met dingen waar ie geen verstand van heeft...dan gaat ie metaal gebruiken....

              Comment

              • beyma
                • Oct 2002
                • 1614

                #37
                Originally posted by altijdguus
                dan gaat ie metaal gebruiken....
                Ik ben timmerman...... wat zou ik gaan gebruiken..... een hamer of een stuk 2/3 hehehe if it doesn't fit....get a bigger hammer

                Maar goed, hier een handig video'tje over hoe je gain structuur insteld op een DBX ,ik heb de PA2 met wifi + app , maar ook zonder app is het goed te doen.



                Na het instellen alles vast zetten en wachtwoord er op, evengoed kan het natuurlijk nog kapot gemaakt worden maar ik zeg altijd "brokken = dokken"
                Last edited by beyma; 15-08-16, 17:48.
                Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

                Comment

                • altijdguus
                  • Aug 2016
                  • 17

                  #38
                  euh hmmpff, ja das een soort van duidelijk....ik wacht even op een kroegkennis die zegt dat ie weet hoe de dbx werkt. komt ergens volgende week langs.
                  anyhow...als ik nu alle gain uit de mixer vol open zet cliped en vervormt er niks en gaat het takke hard, dus eerst maar zo ff laten dacht ik zo. De buren zijn het inmiddels ook wat zat...

                  Comment

                  • altijdguus
                    • Aug 2016
                    • 17

                    #39
                    tja, en dan ga je ff google-en op het logo (party king) dat op de speakers staat die je kocht. niet best...of eigenlijk uit Best...
                    verklaart wel waarom ze in de veiling zitten georganiseerd door de Domeinen...

                    toch maar ff met een spuitbusje het logo uitzwarten....

                    Comment

                    • MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

                      #40
                      Originally posted by altijdguus
                      tja, en dan ga je ff google-en op het logo (party king) dat op de speakers staat die je kocht. niet best...of eigenlijk uit Best...
                      Heb je echt goed in alle hoeken en gaten van de kasten gekeken of er niet ergens iets verborgen zit?
                      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                      Comment

                      • altijdguus
                        • Aug 2016
                        • 17

                        #41

                        als je goed kijkt (foto 6, ff doorklikken)bij de trekhaak van de aanhanger in de foto zie je mijn rack....
                        maar helaas geen partytools gevonden tot nu toe.
                        moet wel zeggen dat hoe langer de set nu staat te draaien hier in de werkplaats hoe blijer ik ervan wordt
                        Last edited by altijdguus; 15-08-16, 19:33.

                        Comment

                        • altijdguus
                          • Aug 2016
                          • 17

                          #42
                          Heren,

                          Een paar weken terug voor het eerst het spul ingezet en met gemak het halve dorp meekunnen laten genieten. spraak en muziek om 300 man te vermaken.
                          spul hoog (4,5 meter) op de heftruck eroverheen laten blazen.
                          muziek valt wat tegen qua laag, maar das natuurlijk niet vreemd voor 4 topjes op 4,5 meter van de grond.
                          ik heb een mede sponsor gevonden die wel wil helpen met 2 subs, dus dan komt de tweede versterker ook weer goed van pas.
                          opzoek naar een setje subs dus,

                          nogmaals iedereen bedankt voor de tips en tricks,

                          met vriendelijke groet,

                          guus

                          Comment

                          Working...