op zoek naar goede versterker......
Collapse
X
-
Voor zover ik weet gaan ze dit niet doen, en ik kan ze geen ongelijk geven.Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMSComment
-
Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!Comment
-
De subs met een eigen versterker aansturen die ook nog eens meer vermogen levert is altijd aan te raden. Met een DSP kun je wel wat aanpassingen doen waardoor het sub iets dieper doorloopt maar dat heeft wel als consequentie dat je de subs al snel een heel stuk zwaarder belast. Dit is dus wel iets waarvoor je behoorlijk wat kennis en ervaring nodig hebt.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nlComment
-
Comment
-
-
Hoi,
Ik heb vorige week (Ram Audio s6004+dsp) aangeschaft, Hoe kan ik de EQ. presets van TW Audio b15 bassen en M8 toppen aankomen? Ik heb Mail naar TW audio gestuurd voor de presets, maar ik heb nog steeds niets van gehoord? Weet iemand simpele weg de presets aan te komen?
Alvast bedankt.Comment
-
Hoi,
Ik heb vorige week (Ram Audio s6004+dsp) aangeschaft, Hoe kan ik de EQ. presets van TW Audio b15 bassen en M8 toppen aankomen? Ik heb Mail naar TW audio gestuurd voor de presets, maar ik heb nog steeds niets van gehoord? Weet iemand simpele weg de presets aan te komen?
Alvast bedankt.
Een mogelijkheid om aan presets te komen is ze te laten maken, je mag me hiervoor een PB sturen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Verder een kleine opmerking: voor zo ver ik weet worden er ook FIR filters gebruikt bij TW......ik zie die mogelijkheid niet vermeld bij de DSP in die RAM amp. Dit zit wel in de V/W series maar die zullen dan wel weer een tikkie duurder uitvallen....
Is op zich niet echt een probleem tenzij je echt fase flat wil eindigen. Kan ook met IIR filters gedaan worden maar met 9 banden per output wordt het iets minder makkelijkDistributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nlComment
-
Comment