op zoek naar goede versterker......

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • drbeat
    • Jun 2012
    • 671

Originally posted by Peter Vanhove
    Ik blijf erbij dat voor het setje uit dit topic de K3DSP-AESOP die overigens geleverd wordt met presets voor alle TW AUDiO systemen, de beste optie is, ook als je later gaat uitbreiden naar een grotere set(s).
    Wanneer zou TW Audio eigenlijk de stap maken naar een powerd systeem? Zij hebben ook goede contacten met powersoft, en gezien deze fabrikant mooie betrouwbare modulles bouwt met intern DSP... of zou dit niet passen in fillisofie?
    Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• Peter Vanhove
      • Jun 2002
      • 347

Originally posted by drbeat
      Wanneer zou TW Audio eigenlijk de stap maken naar een powerd systeem? Zij hebben ook goede contacten met powersoft, en gezien deze fabrikant mooie betrouwbare modulles bouwt met intern DSP... of zou dit niet passen in fillisofie?
      Voor zover ik weet gaan ze dit niet doen, en ik kan ze geen ongelijk geven.
      Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
      Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

• staytuned
        • Aug 2003
        • 20

Ik ga aan de slag met een QSC PL236. Eens kijken hoe dat klinkt. Ik was al tevreden met de powermate mk III, dus zal dit zeker niet minder zijn.

Comment

• SPS
          • Mar 2004
          • 1662

Originally posted by staytuned
          Ik ga aan de slag met een QSC PL236. Eens kijken hoe dat klinkt. Ik was al tevreden met de powermate mk III, dus zal dit zeker niet minder zijn.
          Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. Dynacord maakt prima versterkers hoor!
          Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• ben74ben
            • Feb 2011
            • 9

Hoi,
            ik heb zelfde setje + dynacord powermate3
            Ik vind dat de bass niet diep genoeg gaat, wat moet ik doen dat de bass dieper kan?
            Als ik de setje met een 4 kanaal versterker + dsp stuur kan het dieper?

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Originally posted by ben74ben
              Als ik de setje met een 4 kanaal versterker + dsp stuur kan het dieper?
              De subs met een eigen versterker aansturen die ook nog eens meer vermogen levert is altijd aan te raden. Met een DSP kun je wel wat aanpassingen doen waardoor het sub iets dieper doorloopt maar dat heeft wel als consequentie dat je de subs al snel een heel stuk zwaarder belast. Dit is dus wel iets waarvoor je behoorlijk wat kennis en ervaring nodig hebt.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Timo B Geluidstechniek
                • Jun 2014
                • 456

Originally posted by Peter Vanhove
                Voor zover ik weet gaan ze dit niet doen, en ik kan ze geen ongelijk geven.
                Waarom als ik vragen mag?
                Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

Comment

• drbeat
                  • Jun 2012
                  • 671

Originally posted by Timo B Geluidstechniek
                  Waarom als ik vragen mag?
                  Dat vraag ik me idd ook af...nog steeds..☺😊
                  Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Originally posted by drbeat
                    Dat vraag ik me idd ook af...nog steeds..☺
                    Nu word ik ook nieuwsgierig.....

Comment

• ben74ben
                      • Feb 2011
                      • 9

Hoi,
                      Ik heb vorige week (Ram Audio s6004+dsp) aangeschaft, Hoe kan ik de EQ. presets van TW Audio b15 bassen en M8 toppen aankomen? Ik heb Mail naar TW audio gestuurd voor de presets, maar ik heb nog steeds niets van gehoord? Weet iemand simpele weg de presets aan te komen?
                      Alvast bedankt.

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Originally posted by ben74ben
                        Hoi,
                        Ik heb vorige week (Ram Audio s6004+dsp) aangeschaft, Hoe kan ik de EQ. presets van TW Audio b15 bassen en M8 toppen aankomen? Ik heb Mail naar TW audio gestuurd voor de presets, maar ik heb nog steeds niets van gehoord? Weet iemand simpele weg de presets aan te komen?
                        Alvast bedankt.
                        Die zijn er simpelweg niet, als je terugleest in dit topic zie je dat TW-Audio slechts voor Labgruppen PLM en Powersoft versterkers presets ontwikkeld.
                        Een mogelijkheid om aan presets te komen is ze te laten maken, je mag me hiervoor een PB sturen.

Comment

• Timo B Geluidstechniek
                          • Jun 2014
                          • 456

Verder een kleine opmerking: voor zo ver ik weet worden er ook FIR filters gebruikt bij TW......ik zie die mogelijkheid niet vermeld bij de DSP in die RAM amp. Dit zit wel in de V/W series maar die zullen dan wel weer een tikkie duurder uitvallen....

Is op zich niet echt een probleem tenzij je echt fase flat wil eindigen. Kan ook met IIR filters gedaan worden maar met 9 banden per output wordt het iets minder makkelijk
                          Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

Comment

• rdreiers
                            • Nov 2009
                            • 407

Enigste oplossing is de ram inruilen op een powersoft.

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Originally posted by rdreiers
                              Enigste oplossing is de ram inruilen op een powersoft.
                              Hoeft niet hoor, ook zonder Fir lukt het mij wel om presets te maken, zelfs met een vlakke fase response.

Comment

Working...