Ben op zoek naar enkele actieve sub 18 inch met supper veel vermogen max 2500,-
Collapse
X
-
Yep, vanaf vandaag officieel de hele BeNeLux (en dit is geen 1 April grap).
Ter info, wij hebben alle kasten en versterkers in grote(re) aantallen staan te (bij)huur of voor demo.
We gaan ook de TW AUDiO Rental Pool (die in België zijn nut al meermaals bewezen heeft), verder uitbreiden naar Nederland.
Bij deze een oproep aan alle TW AUDiO gebruikers in Nederland om even met ons contact op te nemen (peter@euro-pa.be), zodat wij in kaart kunnen brengen wie al wat heeft. Ook voor service, spare parts en alle vragen kan u vanaf vandaag bij ons terecht.
Wij hebben ook een "geheime" Facebook gebruikersgroep, waar software, support files, aankondigingen, vragen, foto's en meer op staan, hier kunnen we jullie alleen op toelaten als we jullie kennen uiteraard.
Oh, en voor iedereen die naar Frankfurt gaat tussen 15 en 18 April, ik ben die 4 dagen beschikbaar op de TW AUDiO stand Hall 8.0 Booth A16. Daar ga ik alle Belgische en Nederlandse bezoekers te woord staan, gewoon even vragen naar Peter Vanhove mocht je mij nog niet kennen.
Demo's zijn er elke dag buiten op de Live Sound Arena (outdoor area F10) om 10:15, 12:15, 14:15 en 16:15.Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMSComment
-
Gefeliciteerd Peter
Nog steeds Technare in het pakket zitten?Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nlComment
-
Comment
-
mag ik dan concluderen dat als ik TW Audio wil kopen ik gewoon bij jullie mag aankloppen en niet meer naar de oude Feedback fillialen moet?? Dat zou al voor velen een wereld openen...Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
Onderschat Peter Vanhove niet , ik ken hem persoonlijk eens mee gesproken in zijn zaak .
Hij weet zeeeeeeeeeer goed waar hij over praat.
Volgens mij één van de beste P.A man in Belgie en daar buiten ook .
Een heel vriendelijke man met serieus kennis van zaken en vooral hoe een P.A moet klinken.
Eerlijk is eerlijk.
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
-
Onderschat Peter Vanhove niet , ik ken hem persoonlijk eens mee gesproken in zijn zaak .
Hij weet zeeeeeeeeeer goed waar hij over praat.
Volgens mij één van de beste P.A man in Belgie en daar buiten ook .
Een heel vriendelijke man met serieus kennis van zaken en vooral hoe een P.A moet klinken.
Eerlijk is eerlijk.
sisImport BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
Comment