Best heren en deskundigen.
Ik doe een beroep op jullie prestige.
Ik zeg maar eerst maar wat ik heb, en waardoor ik dit niet meer wil.
Heb 2 TW Audio subs de B15 met een Crown 6002 XTI eindtrap.
Verhaal komt als volgt, ik heb deze thuis staan, en 1 is er gister is er 1 kaduuk gegaan, en ik zal je zeggen heb echt niet hard gedraaid, maar op toch 1 of ander manier is deze ontploft, kraakt ineens....en rook ineens heel erg.
Enfin...heb ze pas aangeschaft, heb hier bijna 3000,- voor betaald.
Maar het voordeel ze waren klein en pasten makkelijk in de auto.
Wil ze dus wegdoen, en dan ga ik 1 enkele sub halen met een 18 inch woofer, kennen jullie en hebben jullie ervaring met een zeer goede actieve sub die echt wel kan beuken op hogere volumes, dus beter dan wat ik had om het zo te zeggen.
Hoop dat jullie me kunnen helpen met jullie ervaringen, en ik zoek geen b merken, moet gewoon goed zijn, heb er ook veel geld voor over, mag wel rond de 2500,- euro kosten.
Maar moet nog wel passen in een personenauto, en ik zoek er dus 1.
Alvast bedankt voor het meedenken.
BTW ik heb EV ZX 3 toppen, en die zijn gewoon echt prima, die draai ik op een EV Q1212 versterker.
Ik doe een beroep op jullie prestige.
Ik zeg maar eerst maar wat ik heb, en waardoor ik dit niet meer wil.
Heb 2 TW Audio subs de B15 met een Crown 6002 XTI eindtrap.
Verhaal komt als volgt, ik heb deze thuis staan, en 1 is er gister is er 1 kaduuk gegaan, en ik zal je zeggen heb echt niet hard gedraaid, maar op toch 1 of ander manier is deze ontploft, kraakt ineens....en rook ineens heel erg.
Enfin...heb ze pas aangeschaft, heb hier bijna 3000,- voor betaald.
Maar het voordeel ze waren klein en pasten makkelijk in de auto.
Wil ze dus wegdoen, en dan ga ik 1 enkele sub halen met een 18 inch woofer, kennen jullie en hebben jullie ervaring met een zeer goede actieve sub die echt wel kan beuken op hogere volumes, dus beter dan wat ik had om het zo te zeggen.
Hoop dat jullie me kunnen helpen met jullie ervaringen, en ik zoek geen b merken, moet gewoon goed zijn, heb er ook veel geld voor over, mag wel rond de 2500,- euro kosten.
Maar moet nog wel passen in een personenauto, en ik zoek er dus 1.
Alvast bedankt voor het meedenken.
BTW ik heb EV ZX 3 toppen, en die zijn gewoon echt prima, die draai ik op een EV Q1212 versterker.
Comment