JB Systems PMD12 + BSS EQ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Originally posted by RayM
    Er zitten 2 xlr outputs op. Mogelijk dat die de versterker uitschakelen wanneer je die gebruikt.
    Iets dergelijks kan bijvoorbeeld op een Dynacord Powermate ook.

Speakertech zegt ongeveer hetzelfde zie ik nu
    De XLR en jack uitgangen zullen waarschijnlijk niet schakelen. Het ligt meer voor de hand dat de ingangen van de eindversterker aan de achterzijde dat doen.
    Dat maakt het mogelijk om de mixer te gebruiken in een grote PA installatie en de eindtrappen in de mixer los te gebruiken voor bijvoorbeeld monitordoeleinden. In dat laatste geval zouden er dan kabeltjes moeten zitten tussen aux send (indien aanwezig monitor output) en de eindtrap ingangen.
    Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• Have
      • Mar 2015
      • 8

Zal nog es met die XLR uitgangen wat proberen.. al had ik al wel die jack uitgangen geprobeerd, toen kwam er geen signaal binnen op de EQ.. maar hoe krijg ik het dan terug? Input achterkant?
      En de versterker moet niet uitgeschakeld worden..
      Naja, morgen weer efkes e.e.a. proberen..
      Thanks mannen!
      (Is dus wijziging van Timmetje die ik nu net pas lees..)
      Last edited by Have; 09-03-15, 23:44.

Comment

• speakertech
        • Jan 2008
        • 1697

Originally posted by Have
        Zal nog es met die XLR uitgangen wat proberen.. al had ik al wel die jack uitgangen geprobeerd, toen kwam er geen signaal binnen op de EQ.. maar hoe krijg ik het dan terug? Input achterkant?
        En de versterker moet niet uitgeschakeld worden..
        Naja, morgen weer efkes e.e.a. proberen..
        Thanks mannen!
        (Is dus wijziging van Timmetje die ik nu net pas lees..)
        Ik dacht dat ik het vrij uitgebreid beschreven had, om een en ander uit te zoeken
        Speakertech
        Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...

Comment

• rdreiers
          • Nov 2009
          • 407

En van de xlr out naar je eq en dan van je eq terug naar de jack in op de achterzijde? Wat is hier dan mis mee?

Richard

Comment

• speakertech
            • Jan 2008
            • 1697

Originally posted by rdreiers
            En van de xlr out naar je eq en dan van je eq terug naar de jack in op de achterzijde? Wat is hier dan mis mee?

Richard
            Ik sprak niemand tegen hoor. Ik gaf alleen een aanwijzing om uit te vinden of de jackingangen aan de achterzijde eventueel waren uitgevoerd als inserts. Technisch gesproken is dat voor de fabrikant van de mixer vrijwel geen meerkosten.

Speakertech

Comment

• Have
              • Mar 2015
              • 8

Oke mensen, vandaag de aangereikte oplossingen geprobeerd en voila!
              XLR outputs bovenop gebruikt en terug naar de jack ingangen aan de achterkant.
              Werkt prima!
              Nogmaals dank aan iedereen die heeft meegedacht en/of gereageerd.
              Top forum dus :-)

Comment

• speakertech
                • Jan 2008
                • 1697

Werkt prima!
                Heb je ook nog uit kunnen vinden of de jacks op de achterzijde eventueel inserts zijn?

Speakertech

Comment

• T.O.P.
                  • Jun 2014
                  • 100

Werkt prima!
                  Graag gedaan, met plezant genoegen!

Comment

• Have
                    • Mar 2015
                    • 8

Originally posted by speakertech
                    Heb je ook nog uit kunnen vinden of de jacks op de achterzijde eventueel inserts zijn?

Speakertech
                    Nee zijn geen echte inserts (dus in- en output)

Comment

Working...