Midas m32r ombouwen tot dj tafel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Originally posted by mjusic
    Wat ik niet weet (graag laten weten of het echt zo is) is dat je met een X32R ook 16 input kanalen kunt toewijzen aan de 16 faders. Ik begreep dat de eerste 8 faders voor de input kanelen zijn en de andere 8 faders voor group/aux/main.

Ik heb zitten denken aan de X32R maar ik wil bij een bandje 16 mono faders hebben en 1 LR fader.
    Een Behringer X32R heeft helemaal geen faders want dat is de rack versie. Neem aan dat je dan de compact of producer bedoelt. Of de Midas M32R waarover dit topic eigenlijk gaat. Verwarrend al die typenummers in deze familie van mixers.

Maar in antwoord op je vraag, kan vanaf firmware 2.02 (cascade feature). Op de compact en producer kun je onder de acht dca/bus/matrix faders rechts acht ingangskanalen plaatsen on the fly. De pre led krijgt dan de gate functie.

Nu is het wachten op een user layer feature toevoeging.
    Last edited by vasco; 17-03-15, 20:17.

Comment

• mjusic
      • Jun 2008
      • 16

Originally posted by drbeat
      ....Maar als jij meer naar de QU-16 neigt....das jou keuze...ik zelf heb daar ook tussen getwijfeld maar vond in de x32 gewoon een beter en uitbreidbaarder digitafelconcept.... de digitafelvergelijkingsdag was voor mij persoonlijk een doorslaggevende factor....
      Nee, ik neig niet meer naar de QU-16, maar die was beschikbaar en betaalbaar toen ik mijn Midas Venice 32F en effecten-rack wilde vervangen door compact digitaal.
      Toen was er ook al de X32, maar was door nare ervaringen met Behringer daar niet echt fan van.
      De Midas M32 was toen nog niet beschikbaar, de M32R heft mijn aandacht maar 16 schuifjes voor 16 kanalen was daar niet mee mogelijk.

@vasco:
      De cascade functie van firmware 2.02 is m.i. super en doet inderdaad wat ik zoek. User-layers zou het helemaal complete maken.
      Ik blijf Midas-fan.

En wat de type-nummers betreft: inderdaad verwarren, maar als ik X32R schijf bedoel ik inderdaad M32R.
      Een rack versie is aan mij niet besteedt. Heb 1 avond met iPad de QU-16 proberen te bedienen, maar geef mij maar echte faders!

Comment

Working...