Gaat Bose nu dan toch voor echte PA speakers?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kasper
    • Jul 2004
    • 171

Gisteravond bij toeval Film gekeken in Figi. The Fury. Geluid 100% in orde. Mooi diep vol strak laag. Indrukwekkend. Laag zoals laag moet zijn.

Groet,
    Kasper

Comment

• Outline
      • Feb 2006
      • 1434

Originally posted by NesCio01
      Een merk met een smaakje zal het in NL echt niet snel (meer)
      voor elkaar krijgen, tenzij je iemand hebt die het goed in de markt
      weet te zetten, en dat lukt slechts een enkeling.

Grtz

Nes
      Originally posted by Olaf Duffhuës
      Zolang de 'grote' jongens (en meiden..;-)) binnen de PA wereld geen endorsement KRIJGEN van Bose, BA, PL Audio, TW Audio enz. zullen ze bij de serieuze mensen toch nog vaak uitleg moeten geven. Ik wil je niet afzeiken Sander, maar je begrijpt denk wel wat ik bedoel.

Ik zeg hier ook niet mee dat de genoemde merken slecht zijn! Maar voor dat je een grote techneut een keer een andere weg in wil laten slaan...
      De grap wil dat ik afgelopen winter bezig ben geweest om TW bij een andere importeur te krijgen (van een merk dat gelijkenis toont met mijn naam hier en ook iets met bepaalde 'brothers' uit de USA heeft) maar dat dat feestje niet door ging omdat die persoon eerst een grote zak geld wilde zien. En als je dat als TW niet kan/wil bieden...

Feit blijft dat ze al jaren verkeerd zitten bij M-Works en dat ze het ondertussen ook wel weten maar dat ook daar niet het kwartje door wil vallen.

Overigens was ik laatst op een beurs in de Jaarbeurs en daar kwam ik alleen maar kastjes van Omnitronic (PAS-210 II) en DAP (dubbele 5" met afgeplakt logo) tegen. Mixert was een antieke (1e model) O1V. Over afschrijven en terugverdienen gesproken...

Toko in kwestie heeft vroeger altijd Audio Performance voor die klussen gebruikt...
      Last edited by Outline; 24-10-14, 21:28.

Comment

• T.O.P.
        • Jun 2014
        • 100

Originally posted by frederic
        Een eigenschap van bose topics is dat je op de duur de meest zotte posts begint te lezen.
        Originally posted by Kasper
        Het is op dit forum heel gebruikelijk om nogal af te dwalen hoor!
        Wat me opvalt, telkens wanneer hier op dit forum een Bose onderwerp wordt gestart, die draad in een paar dagen 4-5 pagina's telt met gepikeerde reacties.
        Een Bose onderwerp: gegarandeerd succes.
        Prozac doet precies goeie zaken door dit topic
        Originally posted by T.O.P.
        Ik verwacht nochtans meer een verslavingswaarschuwing...
        Een andere eigenschap is dat uiteindelijk de nieuwe posts de tekst " maar we dwalen af" zullen bevatten ... dit pas na het noemen van minstens 5 andere merken, types, en locaties.

Originally posted by Outline
        De grap wil dat ik afgelopen winter bezig ben geweest om TW bij een andere importeur te krijgen (van een merk dat gelijkenis toont met mijn naam hier en ook iets met bepaalde 'brothers' uit de USA heeft) maar dat dat feestje niet door ging omdat die persoon eerst een grote zak geld wilde zien. En als je dat als TW niet kan/wil bieden...

Feit blijft dat ze al jaren verkeerd zitten bij M-Works en dat ze het ondertussen ook wel weten maar dat ook daar niet het kwartje door wil vallen.

Overigens was ik laatst op een beurs in de Jaarbeurs en daar kwam ik alleen maar kastjes van Omnitronic (PAS-210 II) en DAP (dubbele 5" met afgeplakt logo) tegen. Mixert was een antieke (1e model) O1V. Over afschrijven en terugverdienen gesproken...

Toko in kwestie heeft vroeger altijd Audio Performance voor die klussen gebruikt...
        Past U wel op? U noemt nu weer 6 nieuwe merken, daar gaat iemand wel niet vrolijk worden, verwacht ik...
        Last edited by T.O.P.; 24-10-14, 21:46.

Comment

• qvt
          • Oct 2009
          • 721

Minder etteren en meer positieve bijdrage's leveren meneer/mevrouw T.O.P. Dit wordt heel snel heel vervelend!
          There is no substitute for imagination

Comment

• Outline
            • Feb 2006
            • 1434

Originally posted by qvt
            Minder etteren en meer positieve bijdrage's leveren meneer/mevrouw T.O.P. Dit wordt heel snel heel vervelend!
            +1. En dan ben ik pas net een dag terug op het forum!

Comment

• T.O.P.
              • Jun 2014
              • 100

Originally posted by qvt
              Als positief over Bose zijn als etteren uitgelegd wordt, ik moest mijn heil dan maar snel ergens anders zoeken...

Comment

• qvt
                • Oct 2009
                • 721

Als positief over Bose zijn als etteren uitgelegd wordt, ik moest mijn heil dan maar snel ergens anders zoeken...
                Positief zijn over Bose heb ik geen problemen mee, maar al je andere quote's en jezelf dan wederom citeren is niet tof.
                There is no substitute for imagination

Comment

• T.O.P.
                  • Jun 2014
                  • 100

ah, daar wringt men de schoen.
                  Slechts 15 andere merken analyseren, zowel van importeursverdrag als van klank en gebruik is dan wel toegestaan, volgens U?

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Krijg bij deze discussie een déja vu gevoel.... Iets wat begint met een L en eindigt met eo.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• desolation
                      • Jun 2012
                      • 706

Een lichte wafel in Milka-chocolade?

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Originally posted by desolation
                        Nope, dit keer een Amerikaanse herrie banaan.

Comment

• T.O.P.
                          • Jun 2014
                          • 100

Bose in chocolade vorm ?

Comment

• frederic
                            • Jan 2006
                            • 3511

Originally posted by MusicXtra
                            Nope, dit keer een Amerikaanse herrie banaan.
                            Jij lijkt me eerder op hete kolen te lopen.

Comment

• MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

Jij lijkt me eerder op hete kolen te lopen.
                              Licht toe???

Comment

• Outline
                                • Feb 2006
                                • 1434

Het lijkt mij tijd voor een slotje te worden....

Comment

Working...