dynacord s65

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • leendert
    • Apr 2013
    • 3

dynacord s65

Wie kan mij helpen?
    Ik heb een losse kabel aan een speel kop. Deze kabel hoort vast te zitten aan het printbord. Ik heb wat informatie gevonden op internet, bij het plaatje staat op nr 30 de speel kop afgebeeld.
    Als de deksel er af is en je hebt de ecc 82 buizen naar je toe staan, het front van je af, dan is het de meest rechtse kop.

Wie kan er een foto maken waar deze kabel naar toe leidt ,zodat ik deze weer kan solderen op de juiste plek?
    Ik kan verder niemand vinden wie deze zou kunnen repareren.
    Last edited by moderator; 17-07-14, 11:10. Reason: leesbaarheid
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

Ik tikte Dynacord S65 in m'n googlebalk en vond best veel info, t/m
    het printschema aan toe..

Mss heb je wat aan: http://www.alchemystudio.it/Strument...ynacord_en.htm

en verder nog maar een keer,
    wat leestekens en alinea's in je post verhogen de leesbaarheid en
    het plezier om je post te lezen

Grtz

Nes
    Last edited by NesCio01; 16-07-14, 23:09.
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• PvG
      • Sep 2012
      • 979

Volgens het schema hoort de laatste afspeelkop verbonden te zijn met de "echo 3" schakelaar (net zoals de één na laatste kop verbonden is met de "echo 2" knop). Tenminste, als ik je goed begrijp, gaat het om 1 van de 3 afspeelkoppen. (De 2 losstaande koppen zijn dan de wis-/voormagnetisatiekop en de opnamekop.)

Erg opvallend: sinds de komst van de digitafels lijkt er opeens veel interesse voor vintage (jaren 70 of ouder) fx apparatuur. Roland space echo, Urei compressors, ... Of ligt dat aan mij?
      As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

Comment

• speakertech
        • Jan 2008
        • 1697

Originally posted by PvG
        Volgens het schema hoort de laatste afspeelkop verbonden te zijn met de "echo 3" schakelaar (net zoals de één na laatste kop verbonden is met de "echo 2" knop). Tenminste, als ik je goed begrijp, gaat het om 1 van de 3 afspeelkoppen. (De 2 losstaande koppen zijn dan de wis-/voormagnetisatiekop en de opnamekop.)

Erg opvallend: sinds de komst van de digitafels lijkt er opeens veel interesse voor vintage (jaren 70 of ouder) fx apparatuur. Roland space echo, Urei compressors, ... Of ligt dat aan mij?
        Zelfs de veer echo is nog niet helemaal uitgestorven...

Speakertech
        Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
        ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

Working...