Equalizers??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DidierB
    • May 2003
    • 337

Wij gebruiken als EQ op monitors de Q4 audio GE234. Deze is ook vrijwel onbekend, wordt ondertussen spijtig genoeg zelfs al niet meer gemaakt denk ik maar bevalt prima. Spijtig genoeg is hun website niet echt operationeel maar met wat googlen vind je er wel wat van.

Op FOH gebruiken we uitsluitend de Klark Teknik DN370 en DN360, en voor kleine setjes of droge huur de Yamaha Q2031B waar de meningen wat verdeeld over zijn. Toch bevalt deze ook prima, rekening houdend met het niveau van de jobjes waar die wordt ingezet.

Groeten,

Beghin Didier
    Ampli bvba

Comment

• Equipment
      • Jun 2005
      • 64

Q4 Audio wordt verdeeld door SAM Audio in Duitsland, dat zijn de Duitse vriendjes van het naar Spanje vertrokken Zeck (www.zeckaudio.net) en die leveren deze nog gewoon uit.

Comment

• sompi
        • Mar 2003
        • 200

Mijn top drie is nog steeds

1 BSS 960 gewoon simpel , geen toeters en bellen en door iedereen aanvaard
        2 KT DN360 al vind ik de faders -na verloop van tijd - iets te stroef
        3 XTA GQ600 was ooit mijn eerste pro eq ( nog in grijze uitvoering) - waarschijnlijk ook de minst gekende uit het rijtje

als ik moet kiezen tussen de semi pro toestellen (dbx-opal-square one )
        verkies ik zeker de dbx 2231 - de goedkoopste van de drie maar ook de best klinkende

Comment

• som
          • Nov 2002
          • 787

vergis ik me nu of is het toeval dat de kt370 wat weinig genoemd word?
          zou (eigenlijk) niet mogen ontbreken, toch..
          Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• sompi
            • Mar 2003
            • 200

ik heb de DN370 wel al een aantal keer tegengekomen op festivals maar heb nog niet de kans gehad om hem uitvoerig te testen .

zal misschien eens een demotoestel vragen

Comment

• cobi
              • Aug 2002
              • 1083

Originally posted by som
              vergis ik me nu of is het toeval dat de kt370 wat weinig genoemd word?
              zou (eigenlijk) niet mogen ontbreken, toch..
              Ik heb al wel mensen gehoord die de 370 verkiezen boven de 360, die zitten waarschijnlijk niet op dit forum...

Ik heb eerlijk gezegt niet met de 370 gewerkt dus kan er niet over oordelen.
              Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

Working...