en de ev rx212 zou die kunnen voldoen voor mij? ik zet er een ma5000i op.
Nieuwe toppen
Collapse
X
-
-
PvG: Met KLA of VRX moet je eigenlijk altijd vliegen, op statief in niet zo'n beste optie als het zo hoog moet, en van het geld dat 2 fatsoenlijke windups met overige hardware kosten koop je ook een stel extra subs...
Overigens: Bouw een tweetal houten bakkies met voetjes die op de subs passen en uitsparingen waar de toppen in vallen, gaat geen kant op en je kan ophogen wat je wilt. Hele top boven het publiek is wel het beste inderdaad.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Maak er dan ook meteen een deurtje/lade in waar je de speakerkabels in kan stoppen.TimComment
-
Bwa, dat valt wel mee. Een paar SRX 722 toppen betaal je rond de 2500 a 3000EUR.
VRX932 is per kastje wel voor 1000EUR op de kop te tikken.
Wel beide 2dehands, maar de SRX is dan ook niet meer nieuw te koop. Ook erg jammer dat ze geen STX822 hebben gemaakt, de 722 was echt een prachtkast.
Die bakken hebben wij ook overwogen, maar dat bovenop een sub zetten is echt een vieze resonantiebak. Een open, gelast frame is dan interessanter.Comment
-
-
Vliegen? Niet per se, 2x VRX kun je behandelen als normale top met 90x30 spreiding (het is geen line array), dus ~2m is hoog genoeg. Kan prima op een (stevig) statief (2 stuks = 42kg). Geen extra hardware nodig, zit al in de kastjes.As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
en nu weer even on topic.........
dementie heeft weer toegeslagen
Steelwing - Full Speed Ahead!!!Comment
-
Sorry...
Denk dat je die EV RX212 gewoon een keer moet proberen (huren bij een collega?). De kast is lichter en kleiner, maar of jij hem handelbaar vindt en/of vindt klinken, is aan jou om te bepalen. Hou er rekening mee dat de hooghoorn asymmetrisch is (15gr up, 35gr down). Dat heeft voor- en nadelen: minder reflecties via plafonds, maar in een theater kun je er niets mee.As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.Comment
-
Comment
-
Comment
-
het gaat waarschijnlijk een ev rx212 worden. nou hoop ik dat er hier een aantal mensen zijn met ervaring met deze speaker. ik heb nu de Stage Accompany GB152, dat is kanon van een luidspreker, maar gaat ook over alles heen, er zitten daar ook nogal forse 15" units in van 10kg per stuk a 1000w. in hoeverre gaat een rx212 daarbij achterblijven of valt dat wel mee. en welke freq is aan te raden van sub naar top. die rx212 staat voor 2600w peak, durf ik daar dan mijn ma5000i ook op te zetten 2500wx2?Steelwing - Full Speed Ahead!!!Comment

Comment