vermogens groei van zowel speakers als amps.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

    #31
    Gokje: omdat het materiaal erg duur is, en een paar kilo meer of minder maakt voor een dubbel 18" sub van over de 100kg ook niet zo veel meer uit.


    Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

    Comment

    • Outline
      • Feb 2006
      • 1434

      #32
      Originally posted by drbeat
      enn.....een KWvreeter...wil je hem goed kunnen voeden dan is volgens mij de BA amp in bridgemode net toereikend...
      Er hangt of een Powersoft K3 of een LabGruppen PLM20000 achter...

      Originally posted by DJ Antoon
      Word toch wel vaak gebruikt hoor en al vele jaren. Turbosound heeft ze al erg lang.

      21" is eigenlijk al niet meer abnormaal, vele merken hebben wel een 21"sub.
      24" is misschien wel het nieuwe 21"

      http://www.precision-devices.com/Pro...ange/Models/24
      Ik was met mijn suffe hoofd de D&B J-Infra vergeten... Da's 3x 21" in een CSA-kast.

      Overigens vind ik 21" subs wel groot en zwaar genoeg hoor. Bedoel, met 24" moeten die kasten ook weer groter en zwaarder. Eerlijk gezegd vind ik het dus wel groot genoeg zo!

      Originally posted by MusicXtra
      En die 142 dB is met 20kW erop, wind mee, helling af en waarschijnlijk ook nog eens bij 120Hz.
      Als je wil, kan ik er wel achter komen hoe de cijfers precies in elkaar zitten...
      Last edited by Outline; 02-01-14, 21:22.

      Comment

      • Gast1401083
        • Mar 2001
        • 18

        #33
        Originally posted by metalteacher

        ik ben even nieuwsgierig trouwens waarom luidsprekerfabrikanten weer afstappen trouwens van de neodymium techniek?
        das interessant....

        Comment

        • MusicSupport
          • Feb 2006
          • 1016

          #34
          Originally posted by metalteacher

          ik ben even nieuwsgierig trouwens waarom luidsprekerfabrikanten weer afstappen trouwens van de neodymium techniek?
          Dure metaalsoort die onder streng regime van China steeds moeilijker te krijgen is en duurder wordt. Vraag en aanbod en een monopolist op de markt van de grondstoffen.
          d&b Audiotechnik

          Comment

          • MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

            #35
            Da's inderdaad de reden, als je als fabrikant nu drivers besteld betaal je een Neodymium toeslag die dag afhankelijk is en die kan behoorlijk oplopen.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

            Comment

            Working...