Mixen met afstandbediening?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Originally posted by DJ Antoon
    Hij vraagt toch echt een oplossing in alle prijsklassen...
    Originally posted by vgc2013
    Ik ben benieuwd naar allerlei oplossingen, inclusief complete systemen, rackmixers, geluidskaarten, digitaal en analoog, in alle prijsklassen.
    En daarmee is de vraag veel te breed en kunnen wij hier met z'n allen 500000 pagina's vullen voor hem met alles wat er op de wereld te krijgen is. Zijn vraag is gelijk aan; "Ik wil een auto met een stuur, graag advies over alle mogelijke auto's in elke prijsklasse".

Lijkt mij nuttig als de TS kan aangeven wat hij o.a. zelf al aan (voor)onderzoek heeft gedaan. Wij weten ook niet wat zijn kennisniveau is. Moeten wij wel complete (digitale) tafels gaan adviseren of moeten wij het zoeken aan de kant van Robert H zijn advies. Ook kan een oplossing met VCA's zoals Mac aangeeft al een goede zijn. Het kan namelijk prima met een "keep it simple" advies.

Comment

• frederic
      • Jan 2006
      • 3511

Originally posted by daviddewaard
      ik denk dat een mymix http://www.mymixaudio.com/ of Aviom systeem hier de beste oplossing bied. is bijde niet draadloos maar wel een mooi compact controllertje met slecht 1 utp kabel
      Dat lijkt me idd de eenvoudigste oplossing. Alleen, het is geen goedkoop systeempje.

Comment

• Ws Soundexpresse
        • Jun 2001
        • 1007

Heb n keer voor n dj act n soort gelijke oplossing moeten bedenken (djs wouden luchtgitaar spelen ed, en de muziek weg kunnen draaien), hebben toen gewoon n volume pedaal van n gitaar gebruikt, werkte prima, misschien kun je er wat mee....
        Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

Velleman heeft er heeeelle leuke kitjes voor - 6 euri en een middagje solderen.

Comment

• vgc2013
            • Sep 2013
            • 2

Bedankt voor alle adviezen. Excuses voor de late reactie. Ik dacht dat ik notificaties per e-mail zou krijgen bij reacties op dit topic.

Sorry dat mijn vraag zo breed was, maar ik wilde graag alle mogelijkheden open houden. Ik denk dat een digitale mixer met iphone/ipod app toch het meest geschikt is voor mijn wensen. De allen & heath gr2 systemen misschien ook wel, die zijn namelijk ook compatible met kleine onopvallende en draadloze afstandbedieningen.

Ik ga er eens over nadenken.

Comment

Working...