voeding uit fantoomvoeding onttrekken

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PvG
    • Sep 2012
    • 979

Ja, intercom systemen doen dit ook, maar in dit geval zou je dus zelf injectors moeten bouwen en de ma400s aanpassen om de spanning weer van de input te scheiden. Ik ben er geen voorstander van om op enkele kanalen van je multi een voedingsspanning met lage impedantie mee te sturen (anders dan phantom): een foutje met inprikken kan zeer duur uitpakken!

Goedkoopste/betrouwbaarste oplossing blijft in mijn ogen een meerkanaals headphone amp in/bij je stagebox(/on-stage mixer?) evt aangevuld met Fisheramps mini-beltpacks.
    As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

Comment

• DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

Originally posted by djspeakertje
      dat de (ASL) intercom systemen dit ook kunnen, voeding en signaal door 1 XLR kabel, gewoon 3p microfoonkabel als ik me niet vergis.
      Dit is toch anders, er word 1 signaal pin gebruikt voor de voeding en 1 voor het signaal. Ongebalanceerd dus, ik denk niet dat je dit wilt.

Comment

• DJ Antoon
        • May 2005
        • 1681

Originally posted by PvG
        Ik ben er geen voorstander van om op enkele kanalen van je multi een voedingsspanning met lage impedantie mee te sturen (anders dan phantom): een foutje met inprikken kan zeer duur uitpakken!

Goedkoopste/betrouwbaarste oplossing blijft in mijn ogen een meerkanaals headphone amp in/bij je stagebox(/on-stage mixer?) evt aangevuld met Fisheramps mini-beltpacks.
        Je wilt lage impedantie hebben om stroom te kunnen leveren en dat dan via 2 dunne draadjes door een multi...
        Een beetje multi en je houd geen spanning over aan het einde. Los van de gevaren.

Als je nog niets hebt dan is een meerkanaals headphone amp misschien wel de simpelste oplossing, maar had de TS al niet spullen?

Comment

• FOHje
          • Mar 2013
          • 60

Die ma400 is een flut ding, (wou gewoon proberen) dus als het niet werkt ga ik gewoon direct naar een andere oplossing.

iets als een headphone amp met een klein 19'' mixertje erboven.

Comment

Working...